Treeni systeemiboxeja

Racer X

Banala Box Warrior
Mar 14, 2002
149
0
16
42
Finland
Visit site
en tiedä onko keskusteltu aikasemmin mutta:
minkäs laisia treeniohjelmia musisoijilla on?

ite soittelen kitaraa, mut en oo ikinä pystyny nousattaa mitään tiettyä kaavaa...

Steve Vai:han soitteli tunnin sormiharjotuksia, tunnin sointuja yms.. , tunnin jamitteli, toisti tämän kolmesti ja sen jälkeen vielä jotain pientä soittelua ( hullu mies )

yleensä se on silleen et mä vaa soitan... jos tulee eteen joku kappale mitä en millään osaa nii sit mä jätän sen taka alalle ja alan soittaa muita... sit mä kokeilen sitä samaa vaikeeta vähä myöhemmin ja mä osaan sen...

jos mä soitan jotain nopeeta mä en ikinä soita sitä sillein kaava maisesti (oon yrittäny) vaa mä soitan sen sillein kahella sormella jotka sit menee hirveet vauhtii...

Hullu mies tosiaan....

Mä en noudata mitää kaavaa, mä soittelen aina biisejä. Mä en jotenki usko noihin että treenaat jonkun tunnin jotai samaa skaalaa ym.

Vaikka ohan ne hyödyllisiä, mutta kyllä ne oppii biisejäki soittelemalla siinä samassa ku treenais niitä eriksee.

Joskus pari vuotta sitten ku oli soittokuume päällä mä treenasin kokonaisia päiviä koskettimilla, mutta se o nykyää vähä jääny...

En ole pahemmin keikkoja soittanut(olen rumpali),mutta aina ennen pidempikestoista treenisessiota soittelen käsillä tuplia,paradiddleja,ja aksentteja ja tuplakomppeja varten jaloilla kaikennäköisiä juoksutuksia. Perustekniikkaa siis :)

joo, noitten kaikkien mun tähänastisten bändien rumpalit aina vaa just tollei rummuttelee käsillä (ja jaloilla) iha sama missä ollaan... mä taas varmaanki lähen tänä kesänä soittaa pari keikkaa ja äänittää demon :D

Sillon ku soitan yksin niin mä jonku aikaa lämmittelen soittelemalla mitä sattuu.. kaikkee mahdollista paskaa. hitaita tuplabasareita ja jotian sellasta.. sit ku alkaa lämpeneen niin soittelen kaikkia biisejä levyjen mukana.. niitä on niin paljo etten jaksa niitä tähän kirjottaa..

Silloku alotin, hmm, 15v sitten suurinpiirtein niin soittelin kaks kertaa tunneilla viikossa ja lähinnä treenasin mitä piti. Joskus kun viimesiä tutkintoja suorittelin niin joutu jo treenaamaan, mutta ei mulla mitään varsinaista treeniohjelmaa oo koskaan ollut..

Nykyään soittelen sillonkun huvittaa tai ei oo muutakaan tekemistä..

Ei mullakaan mitään kaavoja ole. Soitan kaikkea mitään mieleen tulee. Yleensä treenaan kitaratunnilta tullutta läksyä tai sitten jotain bändien biisejä. Tosi usein tulee myös soitettua levyjen mukava, kun ei oo ketään kotona ja saa soittaa niin helvetin lujaa kun vaan ikinä haluaa :)

Pitäisi vähitellen alkaa tekemään omia sävellyksiäkin...