Tunti aikaa vastata

Vitun fiksua, tuskin Säätämöllä tai missää muuallaka vähääkään isommalla paikalla saa juoda omia. Tuskin ne pelkästään nauhureitten vuoks tekee tullilla ruumiintarkastusta :rolleyes:

~Rappion Lapsi~ said:
Tuskin ne pelkästään nauhureitten vuoks tekee tullilla ruumiintarkastusta :rolleyes:

Siis mitä tarkastusta??? Eivätpähän ainakaan eilen kattoneet edes mun isoon laukkuun, tosin ei kyllä ollu juomia mukana, pelkästään kamera. Aijai, nyt vaan odotellaan kuvia... *kuolaa jo valmiiksi* :D

No, ehkä sie on sitten naamaraja, sillä kyllä mut tutkittiin hyvinki tarkkaan viime kerralla... Tai ehkä se johtu siitä että meiän koulun kuraattori oli sie hiplaamassa.... Hyi stana.

Niin, tai sitten asiaan vaikutti se, että mentiin sisään Klubin puolelta ;)
Ei kai ne tällasia ryppysiä vanhuksia viitti tutkia, kun niin luotettavan näkösiä ollaan! :D

Taitaa jäädä väliin, kun ollaan siipan kanssa molemmat iltavuorossa...
Eiköhän me keksitä parempaakin tekemistä sille illalle! :p

Joskus kauan sitten tutkivat minut, tai vähän vaan tsekkas onko jotain, Mutta ei oo kyllä sen jälkee koskaan kattonu. Klubille menessä setä kyseli papereita ja naurathi, että hommaa uus kuva ku oli 8v vanha :D Mut kylhän sillä sisään pääsi vielä :) Saas nähä pääseekö nyt 4.4 :) Jos mä sen jälkee haen uuden passin :) Nii, tulkaa repii raajoista jos tunnistatte..kerranki nyt joku koittaa tunnistaa ;)

No eipä kyl kysytä..Olin kaveri porukasta varmaa ainut keltä kysyttiin kun menin vähän erillään muista..Siinä varmaa 5-7 muuta pääs sisään vaan kävelemällä :) Mut sit pysäytti ku tulin vasta perästä, mut samapa tuo. Niin, mut voi bongata mikserin lähettyivltä, luultavasti ja ehkä klubilta..