Voi Perkele

Tarkotus oli nauhottaa koko kooste, mutta perkeleen nauha loppu kesken... :rolleyes: Ja olin sen verran väsy, etten jaksanu edes bodomiin asti kattella, isäntä vaan huuteli olkkarista, että jäi sitten loput nauhottamatta.
Noh, toivottavasti isännän welli nauhotti tuon myös, niin vois sitten joskus kattella sen lopun.

Helvetti kun Bodomin osio tuli viimesenä, niin tietty siihen oli sitte ängetty ne lopputekstit sillain ärsyttävästi siihen laitaan.... Vaikuttaa ikävästi rippauksen lopputulokseen....... :cry:

No nauha oli perseestä, oli oikee meininki sitten mitä tahansa. :D Mutta jos oikee meininki oli vielä enemmän perseestä kun toi nauha, niin sitten se oli jo tosi syvältä.. :lol:

Nauhalle tuli, ihan kova oli... Moonsorrow kyl näytti siin jotenki naurettavalt...

Muute Rappio, mitäs kävi sille kuvalle jonka mä lähetin sun mailiis tota COB-jäsen galleriaa varten? Siin en tarkota sitä linkkii. Vaan lähetin sen jälkeen tiedostona yhen toisen...

Se on öö.. mun läppärissä joka ei enää toimi. Oon kovasti suunnitellu ton gallerian päivittämistä, mutta en o viä kyenny. Mutta joka tapauksessa kuvat joudut lähettää uusiks. Kerron uuden mailin myöhemmin.

on videolla... mut harmi vaa ku cobilta 2 biisii, ja sitte se haastattelu meni vituiks ku juontaja päätti kysyä jotain HIUKSISTA! Siihen meni se ainoo kysymys...