Rappiolle ja muille jotka soittaa koskettimia

JeKo: lähinnä käytettyjä mä meinasinkin.. ja mä oon noin 55 kilsaa Oulusta johonki päin..

Hatebreeder86: Juu no toi 3-400 erkkiä taitaa olla liikaa.. ja kuten jo sanoin niin taidan yrittää ettiä niitä käytettyjä..

Kiitos taas kaikille..
 
no helevetin hyvä ja halapa kauppa on saksalainen Thomann ( http://www.thomann.de ). niillä on kama perkeleen halpaa, lähettää postiennakolla Suomeen, 30pv palautusoikeus, suomalaisia työntekijöitä joille voi soittaa/e-mailata ja on paljo halvempi kauppa ku mikään suomen paska-fazeri. sieltä saa halvalla syntikkaa.

paljo sulla ois rahaa käytettävissä? voisin suositella joitain koskettimia.

joo osta eka joku Seppo Hovin peruskirja, josta löydät teoriahommat (nuotit jne.)

sitten parasta ois aluksi opetella soinnut ja asteikot (jos et tiiä mitä nuo tarkottaa nii neki varmaan löytyy Seppo Hovin kirjasta :lol: ) ja sitten alkaa opettelemaan helppoja biisejä, esim. Dream Theaterin Dance of Eternity :lol: ... ei vaa jostain vanhasta musiikin kirjasta joitain melodioita. ja sormiharjoituksia... ne o tärkeitä, että pystysit joskus edes jotain Dimmun biisejä soittamaan. puolen vuoden järkevän harjoittelun jälkeen luulisin sun olevan mahdollinen soittamaan joitain helppoja Maideneita/Dimmuja.
 
Kyl mä Thomannin tiesin jo ennestään ku oon pari vuotta ostanut melkein kaikki rumpukamat sieltä..

Rappio: No esim. Dimmun biisin Alt Lys Er Svunnet Hen alku on niin loistava et se on pakko opetella.. ja samoten biisi Sorgens Kammer joka on kokonaan kosketinsoitinbiisi.. ja sit on niitä muitakin. Koskettimilla vaan saa aikaan niin hienoja ja "koskettavan" kuuloisia juttuja et haluan opetella soittamaan niitä..

Ja kiitoksia taas ku autatte!
 
Niin ja tosta et paljo on rahaa käytettävissä.. en oikeen osaa sanoa.. pitää kattoo paljo jaksan olla kesän aikana töissä ja kuinka paljon rahaa menee rumpuihin. mut sen voin sanoa ettei mulla kovin paljoa noihin koskettimiin jää valitettavasti rahaa :(

perkele..
 
siinä jamhassa ei oo muuta vikaa kun se on vaa 15 vuotta vanha... se on ihan ehjä... oikeesti... usko nyt... sen saa liitettyä tietokoneeseenkin...=) mä oon kokeillu... ainii... on siinä toinenkin vika... se on valkone...
 
Originally posted by Zyklon
Hmm.. vaikuttaa jostain syystä vähän epäilyttävältä!!! :lol:

Mitä, ei ole mahdollista...:p

Ei mutta, en jaksanut topikkia kokonaan lukea, mutta tosiaan... Jos alkaa koskettimia soittaa, niin kannattaa ihan ensin päättää että haluaako jossakin vaiheessa soittaa pianoa vai pysyykö vain esim. syntikassa. Ja jos haluaa alkaa soittamaan pianoa, niin kannattaa satsata siihen heti aluksi, tai jos vain "kokeilee" että olisiko kosketinten soittaminen "kivaa", niin sitten suosittelen jotain koht. halpaa syntikkaa...:rolleyes: Tai jotain...

Olen itse soittanut kohta 9 vuotta, alussa sähköurkuja ja nyt n. 2-3 vuotta olen omistanut pianon... Siirtyminen uruista pianon päivittäiseen soittamiseen otti aikansa, sillä koskettimet pianossa ja syntikassa ovat täysin erilaiset, ja tuntumankin täytyy siis olla erilainen...:rolleyes:





Tämä oli taas todella selkeätä...
 
Kyl mä sen ymmärsin täysin.. vaikka tyhmä oonki..

En mä varmaan pianoa ala soittamaan.. mut niissä koskettimissa sais olla hyvä piano soundi kun sitä käytetään monessa hienossa biisissä..
 
Niin joo ja vielä NC ja BurningAngel..

Te selvästi tunnette minut kun yritätte myydä mulle jotain hassua tavaraa.. kun tiedätte kuinkä pöhlö mä oon.. älkää kertoko muille ku sit nekin alkaa myymään mulle kaikkea kakkaa..