saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by Scy
Sen verran on pakko sanoo että kyllä toi on ihan totta (tai ainakin liian usein on) että "normismuijat" ei (yleensä) kiinnostu metallisti-jätkistä (sama saattaa päteä myös niin päin ettei "normisjätkät" kiinnostu metallisti-muijista).

--

eli kai se vaan niin on, että kun koetaan toinen ulkonäön perusteella erilaiseks ni kynnys näiden ihmisten välisen "liekin syttymiselle" on vaan liian korkee. Ikävä kyllä.

Toi on varmaankin hyvin pitkälti totta. Varsinkin jos näiden ns. "normisten" ja metallistien välillä ei periaatteessa ole mitään linkkiä minkä perusteella toisesta kiinnostuisi. Kun on niin paljon niitä "normiksia" jotka pitävät meidän metallistien ajatusmaailmaa täysin erilaisena kuin omaansa. Ja sama pätee todennäköisesti myös päinvastoin.



Mutta tässä kun on asiasta muutenkin puhetta, niin kysynpä nyt samalla mieltäni hiukan askarruttavaa asiaa... Ovatko metallistijätkät noin yleensä kiinnostuneita samanhenkisistä tyttösistä, vaiko näistä paljonpuhutuista "normiksista"? ;)

Olen utelias.;)
 
Itse kattelen ainakin lähes poikkeuksetta metallisti naisia... Niitä ei vaan oikein samoissa piireissä liiku... Siis suurin osa jengistä on jätkiä...

Eli yleensä kattelen metallisti naisia kaupungilla liikkuessa ;) hmm.. huomasin että asut tampereella... oon saattanu kuolata sunkin perään jos kerran näihin metallisteihin lukeudut :D hahhah....
 
Originally posted by snapsitap

Mutta tässä kun on asiasta muutenkin puhetta, niin kysynpä nyt samalla mieltäni hiukan askarruttavaa asiaa... Ovatko metallistijätkät noin yleensä kiinnostuneita samanhenkisistä tyttösistä, vaiko näistä paljonpuhutuista "normiksista"? ;)

Porissa kun harvoin törmää hyvännäköisiin metallistineiteihin, niin kyllä se tuonne "normisten" puolelle menee :)

Valitan pettymystä. :lol:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Eli yleensä kattelen metallisti naisia kaupungilla liikkuessa ;) hmm.. huomasin että asut tampereella... oon saattanu kuolata sunkin perään jos kerran näihin metallisteihin lukeudut :D hahhah....

Lukeudunhan minä, ja olen siis nainen...;) Sinäkin siis mitä ilmeisimmin vaikutat Tampereen suunnalla...?;)
 
Originally posted by ~Zeanra~
Jotenkin mieleen nousee ajatus, että kaikki asuvat väärässä paikassa...:bah:

Joo, varsinkin minä :lol: :lol:

Siis onhan täällä metalli-neitoja, mutta niihin ei koska pitkällä tikullakaan ;) ja jos on niitä wau-persoonia, niin ne on sitten taas varattuja :cry:

Sitäpaitsi kyllä minä katselen mielummin niitä kireävaatteisia misuja, kuin mustaan kaapuun pukeutuneita metallisti-neitoja :p
 
Originally posted by Dethroned

Sitäpaitsi kyllä minä katselen mielummin niitä kireävaatteisia misuja, kuin mustaan kaapuun pukeutuneita metallisti-neitoja :p

Henk.koht. voisin ainakin sanoa, etteivät kaikki metallistitytöt pukeudu "kaapuihin". Tai ainoa vähänkään kaapumainen vaatetus ainakaan minun päälläni on hieman yli polven ylettyvä musta nahkatakki. Muuten vaatteeni kyllä kallistuvat aika lailla tuolle "kireämmälle" laidalle...;) :) ;)
 
Äyh! ÄLKÄÄ kiduttako nahka asuilla! Mikään ei ole parempaa kuin nahka asuste, joka näyttäisi olevan kuin ihon päälle maalattu musta väri! Tässähän räjähtää kummatkin päät pian....

Kerrataan: Porissa EI ole nahkamisuja! 2 kertaa oon nähny tämän pienen elämäni aikana nahkavaatteilla varustetun misun! Se on huolestuttavaa!
 
Erittäin :D Vittu mä oo onnellinen että asun Tampereella, jossa on edes vähän nahkamisuja :D hah....


hmm.. tähä Quick Reply juttuu sais lisätä "now playing" jutun... *Impaled Nazarene: Nyrkillä Tapettava Huora* (aivan saatanan kuningas biisi :D )
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Naisia kireillä nahkahousuilla... ;) Lääh... :loco:

Ja kyllä, Tampereen seudulla vaikutan ;) Sopiikos Snapsitapilta kysyä että missäs koulussa opiskelet...? ;)

Ainahan sitä kysyä saa, vastaaminen on sitten aivan eri asia...;) Mutta kaipa sitä vastatakin voisi... Tällä kertaa. Messukylän lukiossahan minä.:) Toivottavasti nyt ei liian moni keksi kuka olen...:)

Nahkahousuja en ikävä kyllä omista. Vielä.
Mutta odottakaapahan vain...;)