ässät korkealla

Figaro1

Member
Nov 24, 2001
248
0
16
44
Espoo,Finland
Visit site
Eli asiaan :

Mun mielestä Bodomin versio tuosta biisistä rokkaa ihan kympillä! Se on tehty juuri niin kuin coveri tehdään : Alkuperäistä kunnioittaen eli ei mitään hirveitä lisäyksiä mutta omaperäisesti. Soolot on tosi hyviä,tempo myös ja ainakin mun mielestäni Allun lauluääni pukee biisiä tosi hyvin. Mitäs mieltä muut ovat?
 
Maidenin alkuperäisversiossa on hyvä video. Äkikseltään en paljon muuta positiivista sanottavaa keksi. COB:n versiota en ole edes kuullut, enkä kyllä välttämättä välitäkkään kuulla.
 
En oo kuullu CoB:n versiota kuin pari kertaa enkä silloinkaan todella kuunnellut, mutta Maidenin alkuperäinen rokkaa ja sen mitä CoB:n versiosta muistan niin ei sekään perseestä ollu.
 
Oli versio millainen tahansa, mikään ei vedä vertoja alkuperäiselle, oli sitten mikä tahansa bändi kyseessä.

Kummatkin version olen kuullut, mutta kyllä se Maidenin iskee paremmin....

Eikös Arch Enemy tehny myös ko. biisistä versionsa?
 
jaahas näyttää siltä et mä oon yks niist harvoist jonka mielest Ässät korkealla on saatanan hyvä coveri mut joo eipä siin mitää..
 
Arch Enemy on muuten kans tehnyt siitä coverin, mutta täytyy sanoa, että se alkuperäinen on paras.
 
Aces high on kyllä tavallaan aika huono valinta cover biisiksi.Se ei nimittäin örinäbiisinä oikein toimi.