2 more Swedish (Damnation?) dates!

hej

\m/
Apr 22, 2003
247
3
18
Sweden
Visit site
Warmup gigs for the DVD:
22nd Göteborg, Pustervik
23rd Stockholm, Södra Teatern

omfg only 2 weeks 'til I will see Opeth for the first time :D I'm shaking as I write this.

www.opeth.com :Spin:

"Warmup gigs for DVD"... Hmm. Does this mean they will play both a heavy and soft set for these dates too? :D

Någon som vet var Södra Teatern ligger föresten? Och biljetterna släpps genom ticnet antar jag?

Men asså !!! Wohooooooooooooooooooooooo !!! :hotjump:
:hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump: :hotjump:

Ja.. Även om jag tycker vi förtjänar detta eftersom det var ett år sedan dom var här sist... Dessutom var det 18 årsgräns då så jag kunde inte gå då heller. Menmen, nu e jag lycklig :)

Stämmer det att Ticnet är sent ute ibland, Staffan? Jag har alltid trott att dom var först eller iallafall lika snabba som alla andra.
Vad sa Södra Teatern då? (Om du har ringt än)

Vad tror ni föresten angående dessa konserter... 'Vanlig' eller Damnation? Eller kanske t.o.m båda? Det står ju faktiskt "Warmup gigs for the DVD" så det kan ju vara så.

Jag mailade istället... äh jag vet inte det dröjde ett tag för ticnet att få ut biljetterna till tex 19/10 två veckor eller nåt men det e säkert inte så nu! Hur gammal e du förrsten? Det kan va åldersgräns. Jag e 17 så självklart hoppas jag som fanken på att det inte e det!

Okej.

Jag är 16. På spelningen i Malmö står det fri ålder iallafall så det är bara att hoppas att det är så här också. Det borde ju ha stått ifall det varit åldersgräns för jag har redan köpt min biljett.

waaargh! jag måste vara där!

är också 17, så mina förhoppningar ligger vid en åldersgränsfri kväll.

hmm, vi ses där och tar lite opethnördsnack vettja.

Fan, hoppas de kör ett tvåsets-gig på huvudscenen på Teatern. Att sitta tillbakalutad i en mjuk och skön teaterstol och lyssna på Damnation-setet lär ju vara så behagligt att de får bära ut undertecknad ur lokalen när kvällen är över!!

Japp om det är på stora scenen så e det ingen åldersgräns men om det e på kägelbanan så ska jag fanemig in ändå!

Använder micke fortfarande sin mail adress? Han får ta in oss backstage annars eller nåt haha ;)

Ja! Kägelbanan som har åldersgräns ser ut att vara upptagen av nån ingrid nånting kvällen den 23:e... men stora scenen verkar vara ledig(opeth e alltså inte inlagt i schemat där än) stora scenen = ingen åldersgräns! plus sittplats haha