2 more Swedish (Damnation?) dates!

Om det nu skulle vara så att det är åldergräns... Hur hårda tror ni dom är med att kolla? Jag är större än många 18-åringar jag känner men vill dom se leg så e det ju kört.

Det borde inte vara särskilt hård leg-koll om det är 18+ som gäller. Jag menar, vem drar till Södra Teatern för att slåss & supa??

Någon som har pratat med dem om biljetterna??

Undrar vad de kommer att spela?? Med tanke på att det är genrep inför DVD-inspelningen så borde det faktiskt vara samma låtar de kör. Fan, 2x60 minuter Opeth i teatermiljö, det lär bli en riktig highlight-kväll!!

Hoppas det! jag menar det e ju inte som the shrine där där man måste bli medlem, dvs lämna ut sina personuppgifter. :( Men som sagt scenen med åldersgräns ser ut att vara upptagen av nån annan kärring den kvällen :)

Stora scenen är för övrigt inte ens särskilt stor, 414 personer får plats, jämfört med Klubben som tar 600.

Jag var förbi södra teatern idag. Biljetterna släpps _tidigast_ imorgon (den 11e september) klockan 12.00. Inte så långt från mitt gymnasium, så jag droppar nog förbi och kollar. Ingen åldersgräns (om jag inte fått något om bakfoten)

Det ska bli en upplevelse.

Härligt, ingen åldersgräns. :)

Jag har aldrig bokat biljetter via telefon förut... Frågar dom efter personuppgifter etc. etc.? Får man ett bokningsnummer som när man bokar på ticnet.se?

Staffan > Södra Latin. Ligger på andra sidan götgatan om man utgår från södra teatern.

Höh, vi kan ta en läsk innan :P annars går det rätt ofta att ta en öl när det inte är sent på kvällen.

Nänä, Värmdö Gymnasium all the way... :)

Själv får man ju ta öl, men vafan, Dr.Pepper är gott det med :D

Nej men fan va najs detta ska bli, å ta och se Opeth för första gången (:))

Har grejjat biljetten nu. Jag sitter i mitten på tredje raden. Bara elva dagar kvar ju, en god sida av så sent släppta biljetter.

Södra Latin har en massa musikare, men jag läser faktiskt sam. Spelar visserligen som en tok i fyra projekt samtidigt, så musik är ju givetvis en stor del av vardagen också. Letar just nu musiker till ett ganska specielt projekt.