2 more Swedish (Damnation?) dates!

ah, en grej förresten;

På DVDn kör de bara material som hör samman med Music for Nations skivsläppen, något sådant krav finns inte på södra teatern, där kan de med andra ord dra loss ett helt damnation-tour-set, med face of melinda och allt det där, om de nu inte kör heavyset där-

Jag frågade killen i kassan om han visste vad de skulle spela, och han trodde att de bara skulle köra ett lugnt set. Å andra sidan så tycker man ju att ett "warm up"-gig borde innehålla samma låtar som DVD-spelningen. Det ska ju spelas in och då borde ett par riktiga spelningar inför publik vara lämplig repetition.

Ingen verkar veta säkert så vi får helt enkelt se vad som bjuds.

Benighted, TBYF och FoM vore faktiskt underbara att höra live.

Södra Teatern rymmer 414 platser om inte några platser används för teknisk utrustning och liknande. Biljetterna säljer bra enligt han i biljettkassan.

Ah, jag som är lite efter. Attans att de inte kör en damnation-spelning i södra Sverige också.

jag är såld... tänkte egentligen bara gå den 19:e (av ekonomiska skäl) men vafaan.... 9:e raden till vänster nånstans hamnade jag....

nån som e me på en för-bärs?
mosebacke är en fin krog... dyr, men fin.

YES!! Läs opeth.com!! Samma set som i London!!! wohooo.

Nightingale som support på vissa av de skandinaviska datumen! Stockholm plzplzplz :Spin: Är Extol bra föresten?

Vad är 'Jordan' föresten? Står att dom ska spela där men vet inte riktigt vad det är.