Aah.....!

Heheheh... mä ostin sen tänään 5 vaille kymmenen aamulla kaupasta koulumatkalla vaikka sen kaupan piti aukee vasta tasan kymmeneltä :)
En tiedä vaikka oisin ollu eka joka osti sen täällä Turussa...

Oon nyt kuunnellu sen muutaman kerran ja kyl täytyy sanoo että ekalla kertaa oli pieni yllätys toi biisi mutta nyt se jo kuulostaa ihan hyvältä.

Myös se Ramones-coveri oli hyvä.
 
Mä menin tänään heti koulusta suoraan Swampiin ja ryntäsin tiskille ja avasin suuni, en tosin ehtinyt sanoa kuin: "Olisko teillä sitä Bo..." ku sit se myyjä jo sano: "Joo tossa on Bodomien uus sinkku kaks ja puol euroo" ja lykkäs sen mun käteen. :lol: :lol: :lol: Oli sitä ilmeisesti ennen mua pari muutaki kysyny. :D

Oon ny kuunnellu pelkästään sitä tänään, ja perkeleen hyvä on, molemmat biisit! :headbang:
 
Aivan jumalattoman hyvä! Iski heti ekalla kerralla :>

Ois muute maksanu Free Record Shopissa vaan 2,49 :/
 
olin swampissa kymmenen vaille kymmenen ku se aukee kymmeneltä... koputin ikkunaa ja ne tuli avaa oven :lol:...

bodomit on menny aivan vitusti parempaan suuntaan ja koveri piisiä on pakko huutaa mukana...:) taitaa olla puutumin toisiks paras kipale...:) heh...:) ja paras niitten tekemä koveri...
 
Originally posted by Villilapsi
Mä menin tänään heti koulusta suoraan Swampiin ja ryntäsin tiskille ja avasin suuni, en tosin ehtinyt sanoa kuin: "Olisko teillä sitä Bo..." ku sit se myyjä jo sano: "Joo tossa on Bodomien uus sinkku kaks ja puol euroo" ja lykkäs sen mun käteen. :lol: :lol: :lol: Oli sitä ilmeisesti ennen mua pari muutaki kysyny. :D
Mä käväsin joskus yhentoista aikaan aamupäivällä perjantaina swampulaatiossa ja tungosta oli. Muiden asiakkaiden lisäks jotain 5 metallibändipaita-immeistä. Tunnistaako kukaan itseään?
 
Mä olin siellä joskus puol yhden jälkeen vasta... Ja oli siellä sillonki pari hevi-ihmistä... :) Mä viuhahdin siellä nopeesti liehutakkini kanssa, siis ostin bodom sinkun ja häivyin, oli vähän kiire. :D
 
Nyt kun oon n. 10 kertaa kuunnellut läpitte tuon sinkun, niin ei voi muuta sanoa kuin jotta onpa paska biisi. Siis muuten ihan ok vääntö, mutta kun vertaa mihin tahansa muuhun bodom-biisiin niin kakkoseksi tuo jää kaikille. Liikaa tilusyntikkaa. Ramo-cover sen sijaan on ihan loistava. Parhaimpia bodomin tekemiä kovereita!

"Suhteessa kyllä." :)