Alexi & Janne Radio Rockissa

valkokukka

I can still feel it
Mar 30, 2007
1,727
0
36
Finland
http://radiorock.fi/ohjelmat/ohjelmat_flaming.html

Klasun albumit tiistaina 26.2.
Creedence Clearwater Revival: Cosmo's Factory (1970)
Ramones: Leave Home/Rocket To Russia (molemmat 1977)
Children Of Bodom: Something Wild/Hatebreeder (1997/1999)



Children Of Bodomin Alexi Laiho (kitara/laulu) ja Janne Wirman (koskettimet) tulevat suorana lähetykseen kommentoimaan tekemisiään tiistaina 25.2. kello 21-22
 
^Ottasko joku talteen ja laittas tänne, kun ei Rokki täällä Idässä kuulu.

Tiedoks, että voit kuunnella Radio Rockia netin kautta. Esim. winampin kans.

Miten kuuntelen Radio Rockin nettilähetystä?

Voit kuunnella nettilähetystä Radio Rockin omalla soittimella. Avaa soitin >>

Voit halutessasi kuunnella Radio Rockin nettiradiota myös muulla soittimella, esimerkiksi Winampilla tai iTunesilla. Saat Radio Rockin kuulumaan Winampissa valitsemalla Ctrl+l (pieni L) ja syöttämällä kenttään http://stream.radiorock.fi/listen.pls. Jos et saa streamia kuulumaan tällä linkillä, syötä Winampiin Ctrl+l ja http://stream.radiorock.fi:80. Voit tallentaa linkin itsellesi Ctrl+s-näppäinkomennolla. Jos käytät iTunesia, valitse ctrl+u ja syötä kenttään jompi kumpi yllä olevista urleista.

Jos yhteys soittimesta nettiradioon on katkennut, voit kokeilla poistaa tallentamasi Radio Rockin streamin ja hakea se uudelleen yllä mainitulla tavalla.

Radio Rockin nettiradio ei toimi ulkomailla.
 
Muistin kuunnella vasta puolesta välistä etiäppäin, mutta sattuneesta syystä meni kaikki "hieman" ohi...

edit. Jahas, löytyipä sittenkin koko haastattelu kasetilta.. Melkoista juttua kuului olevan. :lol:
 
Miä käkätin kuollakseni koko haastattelun ajan. Joo ehkä olin vähän väsyneessä tilassa (heränny koko vitun alkuviikon puol seittämältä eikä vknloppunakaan pahemmin tullut nukuttua) ja lähetin kysymyksenikin vahingossa Radio Rockin palautelootaan enkä sinne studioon. :lol: :lol:

Jooh, tahon ehdottomasti kuulla Jannen laulamassa Singstaria. :D
 
Joo nämä Allu & Janne haastikset on kyllä aina parhaita. Se metsäsilmät, makuuhuonesilmät & ovisilmä juttu sai kyllä mut repeämään ihan täysin :lol:.

Onnea pojille Something Wildin kultalevystä!
 
(ihan nainen vaan :))

No prkl, minä en ole ollut edes koneella tiistai-illalla joten olen ollut ensinnäkin ihan tietämätön koko haastiksesta!! Eikä olisi ollut edes mahdollisuutta äänittää...Eli en tällä kertaa pelasta muiden päivää...tosin tänään latailen nettiin Axl Meetsin ja Kylähullujen Rautaryhmä-vierailun.

Pitää toivoa että laittavat Radio Rockin podcastiin tuon haastiksen...nyt kyllä oikeasti harmittaa...

Edit: Stage6 lopettaa, ehdotuksia minne lataan noi videot, youtube pilaa kuvan ja en jaksa muutenkaan tehdä sinne accountia...
 
Sinne Radio Rockiin kanttaa varmaan laittaa palautetta että haastis podcasteihin kiitos. Jostain syystä noi Klasun haastikset tulee huomattavasti nihkeemmin podcasteihin kun monet muut. Olen itse useampaan kertaan pyydellyt sitä Alexin ja Klasun preTuska haastista viime kesältä sinne mutta eipä ole ilmestynyt.

Näitä haastiksia varten pitäisi olla varmaan sellainen lintubongari tyylinen hälytysjärjestelmä "wiskisieppoja bongattavissa radio rockissa tänään" ...:lol:. Radio Rock kun laittaa noi ilmoitukset aina niin myöhään ettei niitä huomaa jos ei roiku netissä.