Anteeksi

Originally posted by Zyklon
Mitä vittua.. Säkö oot Susanna??!!

Muutuitko sä jotenkin muutenkin kun pelkästään nimen osalta kun sul on ollut ihan erilaiset puheet nyt kun oot ollu Villilapsi..??
Ahaa tällästä sä ajattelet... Miten niin mun puheet eroaa? Onko taso laskenu vieläkin edellisestä? Luultavasti johtuu siitä, että olen taas ajatellut liikaa, tai jotain, whatever, antaa olla...

no en mä kauhean vahvalta vaikuta jos mä itkeä pillitän joka käen väänteessä...noh itken sitten kun on tarvetta vaikka sitten kun mun koiraan musta kuolo päähän koppaa!

No jaa... Tarkoitin lähinnä että ihminen on vahvempi siten että näyttää tunteensa kuin että patoaa ne sisäänsä, ja sitten sitä vasta onkin heikko kun ne padotut tunteet tulee kaikki kerralla ulos... Vaikka mitä mä olen tälläsistä asioista puhumaan...

Hmm.. minä en yleensä juuri tunteistani puhu kuin muutamille hyville kavereilleni. eipä hirveästi oo sellasia tyyppejä jotka ymmärtäs ku kaikki on yleensä niin saatanan tyhmiä.

Ja tuosta oon täysin samaa mieltä että tunteet pitää saada näyttää
Ja ne oikeastaan pitää näyttää ainakin tilanteissa.. se on tosi vittumaista jos joku ei kerro/näytä oikeita tunteitaan. NC ainakin tietää yhden mun kertoman jutun jossa ne on jäänyt vähä epäselviksi..