Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

Originally posted by OzzOzbourne
Kah, nyt on vahari tilattu..sama mitä mäsiin hed käytti tuskassa..joku kiva :) tai ei se mulle tule, mutta kaverin kanssa sille tilattiin. Noinjoo..emmä enää sit muista, että mitä tähän piti kirjottaa, mutta Rranah, saat luvan katsella (sen verran mitä näet) sieltä alhaalta ne keikat ;) ja siitä näki ihan hyvin missä viimeksi nosturissa oltiin..
Mitähän se hatewicke virnuilee :) Kuvia...hmm mulla ei ainakaan ole omaa kameraa, enkä viitti faijalta ottaa..sillä ois varmaa joku digikamerakin..noh, ehkä joku muu hoitaa ton kuva puolen :)

joo, tehdään kottikärryistä peräkärry...:lol:

no joo... junalla sinne... lähteekö tamperereelta muita??:)
 
auto täynnä.. tulee tuolta #ChildrenOfBodom kanavalta heppuja..

hieman muuten ärsyttävän puoleista kun kantapää kutiaa.. sit jos sitä raapii/kutittaa niin se kutisee vaan lisää :cry:
 
lähetään heti ajaan takasin.. ja auto taas täynnä.. :/

mut keksin hyvän ratkasun kantapään kutiamiseen.. kun sitä hinkkaa tätä mattoo vasten silleen sopivin vedoin niin helpottaa huomattavasti.. matto on juuri sopivan karhea ja liike oikeassa linjassa :lol:
 
:lol:
voi perkele... pitää keksiä joku yöpaikka helsinskissä...:) joku halpa motelli tai jotai...:) miksei la-su yönä voi tulla 23.45 jälkeen junia hki-tre... tyhmää... joka päivä muuten tulee... nyt syömään...:) pöh..
 
äh. emmä mitään kyytiä tarvi. meen liftillä :) tai pummilla. hesaan pääsee tampereelta tosi helposti taajamajunalla. niissä ei oo kyttiä eikä konnat ikinä huomaa mitään jos ostaa vaikka lempäälään asti lipun (2e). burning angel busseja kyllä menee yöllä treelle. en kyllä muista et mihin aikaan...
 
Jonku on AIVAN PAKKO nauhoittaa jollaki laitteella niitä uusia lauluja mitä ne siellä ainaki toivottavasti soittaa ja laittaa ne nettiin. Tai ehkä se ei olekaan niin hyvä idea, koska sittenkö levy ilmestyy niin ne laulut ois kuullu jo paska laatusena ja niistä ois se ensimmäinen into jo menny. Tulisin ite sinne, mutta asun täällä vitun P-Suomessa (P = paska, perse, pillu) eli Torniossa eikä täältä edes kulje junat siihen suuntaan. Kemistä kyllä kulkee mutta hinnaksi kertyis 64€ menopaluulippu joten taidan jättää väliin.
 
Originally posted by Pentelesh Roudaat vaan se (kauniin?)persees tänne suomeen ja lähet seuraa siitä asemalta niitä mustiin pukeutuneita joukkoja niin kyllä sä sinne eksyt ;)
No kiitti vinkistä. :lol: Jos mä en sittenkään osaa eksyä, niin tuletko sä etsimään mua? :lol:

EDIT: Sitä mä vaan, että saakohan sinne vielä ovelta lippuja? Niitä ei meinaten myydä Tampereella, perkele, vaikka pitäis, onhan Tampere Suomen pääkaupunki.
 
Villilapsi
No kiitti vinkistä. Jos mä en sittenkään osaa eksyä, niin tuletko sä etsimään mua?

EDIT: Sitä mä vaan, että saakohan sinne vielä ovelta lippuja? Niitä ei meinaten myydä Tampereella, perkele, vaikka pitäis, onhan Tampere Suomen pääkaupunki.


Sovitaan vaikka niin, laita E-mailia kun tiedät olevasi eksyksissä.

ja niitä lippuja voi tilata os. www.tiketti.fi vai.net vai.com vai.org päätteestä.

EDIT: tampere on suomen venäjä! (huomaa pienet kirjaimet)
 
ainaskin kahtena edellisvuonna on myyty loppuun... meni aika säätämiseks sillon 2-vuotta sitten ku piti vippirannekkeita vaihdella yms.. et pääs sisään
 
Originally posted by Pentelesh
Sovitaan vaikka niin, laita E-mailia kun tiedät olevasi eksyksissä.

ja niitä lippuja voi tilata os. www.tiketti.fi vai.net vai.com vai.org päätteestä.

EDIT: tampere on suomen venäjä! (huomaa pienet kirjaimet)
Joo, mä mietin tota postiluukkuun tilaamistakin, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin ne liput on täällä Takamaalla joskus joulukuussa jos mä ne nyt tilaan. :D

Tampere on Suomen pääkaupunki. :D Ei vais, Takamaa on Suomen pääkaupunki, Tampere on Takamaan rautatieasema ja Helsinki ja Turku on Takamaan satamia. :D Niin se on ja pysyy. :)