Originally posted by OzzOzbourne
Kah, nyt on vahari tilattu..sama mitä mäsiin hed käytti tuskassa..joku kiva tai ei se mulle tule, mutta kaverin kanssa sille tilattiin. Noinjoo..emmä enää sit muista, että mitä tähän piti kirjottaa, mutta Rranah, saat luvan katsella (sen verran mitä näet) sieltä alhaalta ne keikat ja siitä näki ihan hyvin missä viimeksi nosturissa oltiin..
Mitähän se hatewicke virnuilee Kuvia...hmm mulla ei ainakaan ole omaa kameraa, enkä viitti faijalta ottaa..sillä ois varmaa joku digikamerakin..noh, ehkä joku muu hoitaa ton kuva puolen
Originally posted by BurningAngel
Oisko kellää kyytiä sillon yöllä tampereelle päin kahdelle??
ïlmotelkaa jos on... laittakaa vaikka sähköpostia...
kammo_k@hotmail.com
No kiitti vinkistä. Jos mä en sittenkään osaa eksyä, niin tuletko sä etsimään mua?Originally posted by Pentelesh Roudaat vaan se (kauniin?)persees tänne suomeen ja lähet seuraa siitä asemalta niitä mustiin pukeutuneita joukkoja niin kyllä sä sinne eksyt
Joo, mä mietin tota postiluukkuun tilaamistakin, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin ne liput on täällä Takamaalla joskus joulukuussa jos mä ne nyt tilaan.Originally posted by Pentelesh
Sovitaan vaikka niin, laita E-mailia kun tiedät olevasi eksyksissä.
ja niitä lippuja voi tilata os. www.tiketti.fi vai.net vai.com vai.org päätteestä.
EDIT: tampere on suomen venäjä! (huomaa pienet kirjaimet)