Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

kartta käteen vaan..:lol: hehee... kerätää vaikka joku puhelinluettelo täällä olevista ja sit soitellaa ku ollaa siä... tai no... tyhmä idea...

Originally posted by BurningAngel
disa lupas hakee mulle liput jos tilaan ne ite...:) eikös joo??:)

ai et sillei, et sä tilaat ne liput ja maksat ne jotenki jänskästi ja mä käyn lunastaa ne ja annan ne sulle sit ku oot tääl sivistyksen paris ? jos se on noi nii kyl voin varmaa mennä hakee... en voi sadan prosentin varmuudella viel luvata mut uskon et onnistuu...

jos mä haen tolle palavalle neekerille ( :D ) ne liput nii mä voin vaikka samal näyttää missä se nosturi on...

nyt aletaan sopii hinnoist :D

se on aika lähel semmost paikkaa siin satamassa missä korjataan laivoja (isoja) sit siin on lähel ne nokian "lasirakennukset" ja hiilikasa (hesan sähkö)... se on aika lähellä sitä paikkaa mihin ne junat tulee... PRKL en osaa selittää... no kumminki iha keskustas satamassa...

EDIT: no PRKL mä varmaan voin tulla näyttää teille samal ku mä annan sille yhelle ne liput... en lupaa kuitenkaa mitää viel...

Northerncomfort
Noniin halukkaat laittakaa privaattina mulle puhelinnumeroita niin mä kyllä soittelen/viestitän sitten ihan oikeesti. Mulla ei oo mitään tietoo mis Nosturi on... Kai se tästä

no mihin ootte menossa, rautitienasemalle? Lähet mannerheimintietä pitkin rantaanpäin ja käännyt päästä (rautatientorilta noin 600 metriä matkaa, toiseen päähän noin 5 kilsaa) Bulevardille. Kävelet bulevardin loppuun ja käännyt vasemmalle, noin 250 metriä ja oot nosturin edessä.