Bodomin livevideosta....

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Niinpä. Nyt ku vasta alko tarkemmin ajattelee nii ei se o mitenkä mahollista :lol:
Vittu ku meilläkin oli bänditreeneissä sovitut käsimerkit ku puhe ei kuulunu :lol:

Meil ainaa käsimerkki on keskisormi ja se tarkottaa et oo hiljaa :lol:
Eikä sekää aina toimi, ku joku lopettaa nii toinen sit alottaa...

Tupakoiminen pitäisi kieltää lailla! Saatana kun aina nuo perkeleen kitaristit menee tupakille niin treeneihin tulee väkisinkin tauko ja se ei ole yhtään hauskaa kun jos sattuu soittamaan rumpuja niin kuin minä, niin siinä kerkeää tauon aikana kylmetä varsinkin talvella niin pahasti että ei tukutuku lähdekkään kovin kevyesti.. Ja tupakoiminen on vitun ääliömäistä touhua muutenkin.. Kuinkahan moni suuttu? :D

Originally posted by Zyklon
Tupakoiminen pitäisi kieltää lailla! Saatana kun aina nuo perkeleen kitaristit menee tupakille niin treeneihin tulee väkisinkin tauko ja se ei ole yhtään hauskaa kun jos sattuu soittamaan rumpuja niin kuin minä, niin siinä kerkeää tauon aikana kylmetä varsinkin talvella niin pahasti että ei tukutuku lähdekkään kovin kevyesti.. Ja tupakoiminen on vitun ääliömäistä touhua muutenkin.. Kuinkahan moni suuttu? :D

Joo se on ärsyttävää, mut kitaristit on kitaristeja... Sit niitten takii takki haisee aina saatanan pahalt...

Jaa säkö oot käyny siellä? :D

hetkinen.. mä muistankin kun kerran sinne änkes joku uliseva homoapina joka yritti puristella kitaristia perseestä.. heitettiin se sitten ulos ja siellä se ulisi pari tuntia :D

Olitko se sä? :lol: :lol:

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Oliko sie taitavia muusikoita? :D oon mä sillon voinu olla sie ;)

Hyvä kitaristi ja rumpali... synistiki oli hyvä, mut sitä ei olis pitäny päästää soittaa syna sooloi, ku ne oli aika mielikuvituksettomii...
Sit se kakkos kitaristi oli iha paska, mut sitä edeltävä kakkos kitaristi oli hyvä...

Sä olit varmaa se synisti, se oli kato naispuolinen :D