Bodomin uus levy...

Joo, mutta SW:n "latteat soundit" voidaan helposti selittää sillä, että se on suurimmaksi osaksi omakustanne. Ainakin mun tietojen mukan hemmot äänitti ensin Something Wildin ja sitte saivat levytyssopimuksen. Ja silleen.. Tietenki jos jollai on parempaa tietoa ja pystyy todistamaan, niin uskon toisenlaisen näkemyksen.

Originally posted by DiTerlizzi

Something Wild on täydellinen levy. Hatebreeder ei koska siinä on kaksi täysin paskaa biisiä.
No ei ne nyt niinkään paskoja ole..Heikot lenkit on kuitenkin ne Black Widow, ja Wrath Within.. BlackWidow on kylläkin ihan hyvä.. WW ei!

Ja onhan Samtin' Vaildillakin niitä huonoja. Lake Bodom, Touch Like Angel Of Death, ja In the Shadows.. Mutta livenä on Lake Bodom ja touch... ihan hyviä. Lake Bodom on jopa erinomainen

Originally posted by Lord_Jomo
Heh, missäköhän asennossa REAPER tällä kertaa on, jatkais vain samaa rataa niin hyvähän levy olisi tulossa.
Tietysti 69 jonkun sen tyttöystävän kans.. (Ei kommentteja mun tyhmistä jutuista!)

Something Wild oli tosiaankin omakustanne! Sen jälkeen tuli vasta sopimus Spinelle. Ja jos olen oikein ymmärtänyt niin sitten sopimuksen jälkeen Spine auttoi vähä tuon Something Wildin maksuissa...?

Se levy vois olla vaikka musta ja sitten tö riipperin silmät hohtais ja viikatekkin vois jotenki näkyä.

joo mä luulen et siin kannes vois olla sellast perinteistä mustaa ja sitte harmaata vähä mukana, jotai semmost..mut Ale on sanonu jossai haastattelussa et viikateukko tuskin koskaa lähtee levyjen kansist. Tarkemmin ku aattelee ni noi kaikkien levyjen värit liittyy johku pahaan tai muuhun vastaavaa, punanen=veri, vihree=myrkky, tummansininen=Bodom yö..tästähän voi päätellä seuraavan värin.
joo kyl mä luulen et parempii levyi on tulos ku mikää noist 3sta, nuorii jannuja kyl kehittyy viel. Alluhan meinaa ameriikois ottaa lisää soittotunteja:Smokedev:

Onko kukaan huomannu että noi levyjen kannet on samat ku on television väripikseleissä olevat värit ja vielä sama järjestys eli RGB (Red-Green-Blue) ja sit sellanen RGB-kaapelikin on olemassa...

olen edelleen sitä mieltä että kansi on pinkki ja riipperi näyttää siinä persettä... sanokaa mitä sanotte...

ja vielä...ale on sanonut että ensimmäinen riipperi kuva löyty jostain lehdestä piirrettynä ja sitten se kuvattiin...:D :D luin jostain haastattelusta.. FTR:n ilmestymisen jälkeen...