Bodomnation

Dethroned

...and even death may die
Feb 18, 2002
2,726
6
38
40
Pori (Finlandia)
www.gangstaniemi.net
do dih, nyt tajusin vasta pistää tämän jutun....

Kaikki on varmaan nähnyt tämän osoitteen kummittelevan tuolla linkkien puolella. No, kyseessä on kaverini tekele, joka on muuten varteen otettava tapaus (webmasterin mukaan) että ei ihan mitä tahansa fanisivuja oteta tuonne listalle :rolleyes:

Itse olen ollu mukana vain kertomassa faktoja ja neuvomassa virheiden korjauksissa. Tarkkasilmäisimmät voivat (jopa) huomata kiitos-sivulla webbiosoitteeni ;) eli se Silent Agony (jossa ei ole muuten paskan vertaan mitään, samat sivut löytyy kuin signaturestakin).

niin ja se osoite, www.bodomnation.cjb.net (turha edes kysyä ketä tuonkin nimen keksi ;) ) Menkää ja käykää.
 
Historiikissä vähän mättää.

- Inearthed julkaisi kolme demoa, ei vain kahta.

- Bodomin murhat suoritettiin puukolla, ei kirveellä.
 
Ja pitää vie lisätä että mitenkähä noi sivut nyt niin hyvät on. Mun mielestä ne o aika sekavat ja sekavia java juttuja. Ja Henkan kohalla otsikkona on "janne wirman" ja muutenki hirveesti tommosia yksittäisiä virheitä.
 
No se oli just se treenikämpällä äänitetty paska. Me kaverin kanssa tehtii kans demoo viikonloppuna :p Soitettii jazz versio nyrkillä tapettavasta huorasta :p Sitä ei tosin laitettu cd:lle......
 
Joo, se "kolmas" Inearthedin demo (siis oikeasti järjestyksessä ensimmäinen) sisältää muistaakseni 4 biisiä. Tai siis biisiä ja biisiä, yks niistä ei ilmeisesti oo mikää kunnon musiikkikappale. Mutta kuitenkin, demo se on sekin.
 
No siis, jos bändi tekee jonkun näkösen nauhotteen ja edes yks bändin ulkopuolinen saa sen käsiinsä, niin kyllä se sillon on ainaki mun mielestä demo.
 
Inearthed teki KOLME demoa, joista ensimmäinen Implosion Of Heaven _ei ole paskalaatuinen_ (kannet ja kaikki eli ei varmistakaan mikään treeninauha) ainakaan verrattuna niihin kahteen muuhun Inearthedin demoon. Moneskohan kerta tämäkin on kun selitän tätä täällä. Uskokaa hyvät lapsoset, se on vitun harvinainen demo ja hyvä niin. Eli jos et omista sitä älä myös kielläkään sen olemassaoloa ja arvoa.

Mä en voi ymmärtää, mistä vitusta te luulette tietävänne jotain siitä esim. musiikin laadun tai onko se treeninauha tms, kun ette edes ole kuulleet sitä!

Taivaan romahdus.
 
Riippuu tietenkin bändistä toi demo homma.. jollain truu iivil norge bändillä varsinainen albumi voi kuulostaa samalta kun jonku PRO meiningillä vetävän bändin demo.. ja helvetisti on sellasia bändejä jotka nauhottaa mankalla jonku tuhnusen nauhan ja myy sitä demona..