Can anyone see my avatar??

Originally posted by ~UlvedaL~
No...

Prøv at gemme billedet på din computer, så du loader det derfra... Så er der ihvertfald ikke latterlige server-problemer...
Mener du at jeg skal lave en hjemmeside og lægge det ud på? Det fatter jeg nemlig ikke hvordan man gør.
Før var det jo sådan at man kunne have et billede på sin computer og så have det som avatar, men såvidt jeg forstod det skulle man nu finde billedet på en hjemmeside.
 
Originally posted by Board
Mener du at jeg skal lave en hjemmeside og lægge det ud på? Det fatter jeg nemlig ikke hvordan man gør.
Før var det jo sådan at man kunne have et billede på sin computer og så have det som avatar, men såvidt jeg forstod det skulle man nu finde billedet på en hjemmeside.

Mit avatar er gemt på min computer, og er hentet derfra... Du behøver ikke alt det der hjemmeside-links osv, men bare at hente den fra en destination på din computer... Sådan har jeg det, og jeg har ikke hørt, at man skal andet...
 
Cool! I'll keep mr. Bundy then! I also had him the first time, but changed him when it changed to that website stuff instead of just a pic on your computer (which I tried this time, but it just showed a red X). The previous Bundy pic was when he was a pirate though.