Children of bodom

Ei jumalauta :lol:

Mä käytän sitä shampoota mitä sattuu löytyy, ja hoitoainetta jos satun jaksaa pistää sitä :)

Ja letti kasvaa ihan saatanan nopeeta.. parturiin vaivaudun noin 1,5 vuoden välein :p Ehkä pitäs käydä useemmin, mutta ei viitti.

Mun hiuksia on leikattu viimeks vissiin tammi- tai maaliskuussa, ja ne on edelleen ihan hyvässä kunnossa. Värjännyt ne olen pari kertaa sen jälkeen, ja nyt pitäisi mennä tasoittamaan latvoja ja värjäämään ne kohta puoliin kun on koulukuvaus.
En yleensä viitti käydä parturissa muuta kun värjäyttämässä kun ne tädit leikkaa mun hiuksia aina liikaa...

Mä aina pienenä inhosin mennä partuuriin (ja inhoon edelleen - trauma), ku joka kerta ku mun hiukset oli hyvän pituset (ja näköset) mut lähetettiin parturiin ja sit tulin sielt jonku "homo fledan" kanssa pois...

Joo-o, kaverit sanoo että pipot ei ole miesten juttuja ja sitten puhuvat shamppoomerkeistä... Noh, tiedä teistä, mutta meikäläinen haluaa pitää päänsä lämpimänä. Erittäinen tr00!

BA, Koskikeskuksesta ostin ja se oli viimeinen. ;)

Originally posted by snapsitap
Käytätpä, ainakin shampoota...

Sori, nyt mä paljastin sun salaisuuden... :) Mä oon pahoillani... :p

Mutta joo, oikeesti pitkille hiuksille erittäin hyvää hoitoainetta on garnier respons. Kannaattaa kokeilla. :)

(Ite halusitte puhua näistä! :D )

tyhmä olet!!:mad:

Originally posted by Villilapsi
Mutta aivan oikein Torgoth, miehien ei kuulu käyttää pipoja... ;)
Aah, jostakin sinunkin kanssasi samaa mieltä.:)

@Dethroned: Tosimiehillä hiukset suojaa pään, eikä ne tarvi mitään pipoja.;)

@Torgoth: Mitäs jos hiuksia on n. 1cm... Ei paljo korvia suojaa...:)

Perkele... Mäkin haluun Iron Maiden pipon...:D *murr*

mitäs tosimiehekästä pitkissä hiuksissa on, eikös kaikilla naisilla oo aina pitkät hiukset... sanokaa vielä että värjäätte niitä ;) ittellä hiukset ehkä ½cm pitkät ja pipo on yks parhaista keksinnöistä näin talvella... talvi on perseestä