COB artikkelit ym

:kickass:BODOM LISTOILLA AMERIKASSA!:kickass:
Sori capslockki, mutta tämä oli erityistapaus. Artikkeli IS:stä tulossa piakkoin, samoin pikku-uutinen vähän vanhemmasta Seiskasta.

Joo, oli Bodom ihmeen hyvin suomalaiseks bändiks pärjänny!! 22. sija, toisiks paras suomalaissijoitus, vaan HIM oli parempi sijalla 12. ... Mutta siis aivan uskomatonta!! :headbang:
 
^^Kiitos almafiina...

Alkoi huvittamaan tuo kommentti, Soundissahan Laiholta tiedusteltiin että entäs jos tulisi kutsu Linnan juhliin. Taisi olla vähän liian outoa Alexille kuvitella itsensä niihin pirskeisiin...Olisihan se tietysti melkoista katsella ensi joulukuussa Laihoa telkkarista Linnan juhlissa.

Edit: Sori, typoilin nimimerkkisi kanssa :)
 
^^Kiitos alfamiina...

Alkoi huvittamaan tuo kommentti, Soundissahan Laiholta tiedusteltiin että entäs jos tulisi kutsu Linnan juhliin. Taisi olla vähän liian outoa Alexille kuvitella itsensä niihin pirskeisiin...Olisihan se tietysti melkoista katsella ensi joulukuussa Laihoa telkkarista Linnan juhlissa.

Ihan samaa ajattelin.
Mutta olis kyllä huippua nähä Alexi Linnanjuhlissa.:loco::lol:
 
^^Kiitos alfamiina...

Alkoi huvittamaan tuo kommentti, Soundissahan Laiholta tiedusteltiin että entäs jos tulisi kutsu Linnan juhliin. Taisi olla vähän liian outoa Alexille kuvitella itsensä niihin pirskeisiin...Olisihan se tietysti melkoista katsella ensi joulukuussa Laihoa telkkarista Linnan juhlissa.

Aattelin kanss aihan samaa, tulis kyllä nekin pirskeet katottua ihan vaan sen takia että olisko sillä sellainen Yngwie-tyylinen hörhelöpaita päällä :lol:. Ja hiukset kiinni niin kuin etiketin mukaan kai pitäisi...

Ja kiitti alfamiinalle scanneista :)
 
Ja hiukset kiinni niin kuin etiketin mukaan kai pitäisi...

Onko se pakko? Ainakin Eicca Toppisella oli viime vuonna auki enkä minä ainakaan kuullut valituksia.
No kuitenkin, inhoan niitä eikettejä yli kaiken ja olis iha oikein jos Allu pikkasen rikkos niitä. Suututtelis vanhat akat.
Mitä minä nyt taas höpötän??

Moi moi ennen kuin tulee lisää shittiä!:lol:
 
Onko se pakko? Ainakin Eicca Toppisella oli viime vuonna auki enkä minä ainakaan kuullut valituksia.
Eihän se etiketti mikään pakko ole, on siellä välillä naisiakin hiukset auki vaikka. Mun mielestä miesten pitkät hiukset on kyllä arkisemmat kun ne on kiinni, tulee sellainen treenikämppä/koti fiilis...

Joo todellakin off-topic :p
 
^^No riippuu se siitäkin että millä ne on kiinni. Jos ne on kammattu siististi ja solmittu jollain mustalla nauhalla tms. niin onhan se vähän juhlavampi ku perusponnari :)
 
Jotenkin...inhimillinen tuo juttu..hymyillyttää väkisinkin kun kuvittelee Allun jossain Ozzy-osastolla ostamassa fanituotteita :)