COBHC TV News

Juu, oli mukava saada vähän taas päivitystä pojilta.:)
Minua on aina kiinnostanu nuo studiohommelit.Ja niin kuin joku tuolla toisessa
topicissa mainitsikin, Alexi oli taas "oikein" selvinpäin studiossa.:lol:

Miinuspuolena vain se, ettei TV näkynyt pääsivulta vaan se piti tirkistellä
sitten YouTubesta. Ei sillä etten YouTubea käyttäisi, mutta..

Vapaata keskustelua kehiin.
En malta odottaa jatkoa TV:lle. Enkä malta odottaa levyäkään.:p
 
Miinuspuolena vain se, ettei TV näkynyt pääsivulta vaan se piti tirkistellä
sitten YouTubesta. Ei sillä etten YouTubea käyttäisi, mutta..

Olettaen, että kokeilit stream -linkkiä veikkaisin, että ehdit räpsäistä sivun kiinni ennen kuin videoikkuna avautui? Otas uudempi yritys ja jos ei vieläkään toimi niin kerro ihmeessä mitä selainta käytät.
 
Uutta levyä odotellaan täälläkin innolla.Toivottavasti uuden levyn tyyli on ennemmin silent night,bodom night tapaista kuin are you death 2.
 
Joo, erityisesti minun sydäntä lämmitti, vanhana Dio fanina, se coveri. Eipä ole pitkään aikana tullut kuultua yhtä hyvää cover yritystä Dion biisistä.... :heh:
 
Tuossa studio-jutussa kun laiholla on tuo koira-paita, niin tietääkö kukaan mistä tuollaisia paitoja saa. Satun vaan omaavan samanlaisen koiran kun siinä paidassa..
 
Oli kyllä varsin hupaisa tuo jakso. Alexi the mustardhair. "Noku pojat pakotti!" :D Erityistä repeilyä aiheutti se Yökerho, Hollola osuus. Alexi yritti tulkita Shakiraa, ei hemmetti että siinä kyllä repesin totaalisesti. Ja Roopen hyvät englanninkielen taidot, kun se meni sytyttelemään sitä saunaa. Toivottavasti part 3 tulisi pian! :D
 
Jep, on kyllä kiva olla suomalainen, jutut oli paljon hauskempia suomeksi kuin enkuksi käännettynä. Läpsytekniikat :lol:
 
:lol:
Ei helvetti, sai kyllä hieman taas naureskella..."noku pojat pakotti!"
Shakiraa vedettiin varsin mallikkaasti ja Amaranthi suju...tästä riittää vielä hupia
 
Ihan hyvält kuulosti matskut joo, pojat vois kyl tehä jonku uuden Trashed & Lost in Helsinki (tai siis tällä kertaa in Hollola) hommelin, materiaalii varmasti riittää...

Jep, on kyllä kiva olla suomalainen, jutut oli paljon hauskempia suomeksi kuin enkuksi käännettynä. Läpsytekniikat :lol:
viddu mä repeen aina ku nään ton sun avataris, en tiiä miks :lol:
 
:lol:
Ei helvetti, sai kyllä hieman taas naureskella..."noku pojat pakotti!"
Shakiraa vedettiin varsin mallikkaasti ja Amaranthi suju...tästä riittää vielä hupia

Amaranth?:zombie: En edes huomannut..Olin varmaan liian haltioissani etten edes älynnyt..Ja minä olen sentään kuunnellut Nightwishia _aika_ paljon. Minun sietäisi hävetä. Paras katsoa uudestaan nyt.:)

E:Oho, no nyt huomasin. Mistä ihmeestä muuten se Alexin esittämä loppurevittelykappale on tuttu?
Ihan kuin joku joululaulu tavallaan, mutta en nyt tiedä..