Crap in Finnish

Hearsey: kyllä sun pitää tulla koko Tuskan ajaksi sisään, yksi päivä ei riitä mihinkään! Type O Negative on sitten MUST, sitä ei voi missata mistään hinnasta.

*kuolaa jo Peter Steeleä*
 
peter_flowers.jpg
 
OOH Windom mikä kuva! *tuli*
Onneksi mulla on kotona se Playgirlin numero jossa Peter näyttää IHAN kaiken :p

Hearse:
Type O Negative EI ole pvc/fagotti-musiikkia ja Peter on kaukana fagotista. Hän on sanonutkin että vihaa kaikkia miehiä ja rakastaa kaikkia naisia :).
Hearse sä oot muuten kuullutkin Typeä tässä yhtenä päivänä...
 
Ne Playgirl-lehden kuvat on tehty miellyttämään naisten silmiä, joten...
Ehkä me naiset sit tykätään teidän raavaiden miesten odotusten vastaisesti vähän enemmän "fagottimaisemmista" kuvista.
 
Kyllä minäkin ainakin muutaman niistä kuvista olen nähnyt, ja olisin laittanutkin mutten just nyt sattunut löytämään. Ei sitä määräänsä enempää tuonkaan takia jaksanut vaivaa nähdä.

On sillä kyllä aika jössikkä mela. Sillä halkaisisi kahtia Roseannenkin.

Taipparit on hyvä bändi siitä huolimatta :D Yksi niistä harvoista bändeistä joissa on jotain semmoista outoa aitoutta ja uskottavuutta. Ja omaperäisyyttä ja blahblah blah. Ja paskalla tehdyt Beatles-vaikutteiset piisit ei voi olla huonoja. Eikös tämä Steele juuri ollut se mies joka ei kuuntele muuta kuin Beatlesia. Ihan kuin mun jehova tätini.
 
Peter kyllä kuuntelee muutakin ku Beatlesia.. as far as i know.
Type O on tehny covereitakin Doorsista, Black Sabbathista Jimi Hendrixiin asti.
Vaikutteita on varmasti tullut vaikka sun mistä sekä tietenkin se niiden type o-saundi joka on ihan omaa luokkaansa.

Lisäys:
EI helevetti tuota melaa :O
onko se ees totta
 
No muttamutta ei mutta mutta hei.

Olen kuullut monilta tahoilta eri vänkiä käsityksiä siitä miten sekä miehen pituus että nenän koko korreloivat purppuradiplomaatin jössikkämäisyyden kanssa. Yleisesti niin että molemmat korreloi suoraan tai molemmat käänteisesti. Tästä voidaan vetää johtopäätös että 50% naisista kaihtaa mua luullen mulla olevan nappipatteri housuissani, ja toinen 50% sen vuoksi etteivät halua paneskella hevosen kanssa.

Vain minä ja Remo tiedämme totuuden. Muille vinkiksi että minäkin kuuntelen Beatlesiä.