Crap in Finnish

nevershine said:
No emmä ketään res. vänriä tunne (tarkotat varmaan Timoo

Noniin, sama kaveri. Niinkuin sanoin: käsitin ja muistin väärin. Ei mitään uutta alla Auringon.

Hyvältä näyttää, kunhan ei mennä Irish Baariin että pysyt pystyssä.

Ohoh! Justiinsa muuten huomasin, että mulla on niin helvetisti laskuja, etten mitenkään pääse sinne Koskille mukaan. On oikeesti niin paljon laskuja, ettei edes sängystä pääse ylös, saati sitten, että pääsisi siihen baarin penkille murjottamaan.

Orchid said:
Ohoh! Justiinsa muuten huomasin, että mulla on niin helvetisti laskuja, etten mitenkään pääse sinne Koskille mukaan. On oikeesti niin paljon laskuja, ettei edes sängystä pääse ylös, saati sitten, että pääsisi siihen baarin penkille murjottamaan.

MITÄ VITTUA!!! :eek: Nyt sitten et rupee kusettaan. Baariinhan ei mennä. Joten kyllä sitä rahaa aina 12-packiin löytyy... Ei ruveta ämpyileen ollenkaan. Tottakai sä tuut... Muuten mä en ala. :bah: ;)

Juuso: Kyllähän sitä hauskaa voi selvinpäinkin pitää, ainakin tässä vaiheessa tuntuisi omallakin kohdalla ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta... :)

Asiayhteydestään irroitettuna tuosta saisi melko absurdin lausahduksen. Tai no kyllä se on sitä ihan omassa asiayhteydessäänkin.

"Sitäpaitti meitä molempiahan talutettiin loppupelissä kun mä juoksin kaivoo päin."

• Like
Reactions: |ngenius
Mitä se ei ole.

no mites tää...
jawdrop.gif
ROTFLMAO!! :lol: :lol: :lol: ...Can-t br-eat-he... :lol: :lol: :ill: :Puke:
zombie.gif

Laho pääkoppa onpi kiva tiettyyn pisteeseen asti. Kun tietäisi ettei enää koskaan tarvitse ajatella mitään. Onneksi on taas virallinen kaatamispäivä, työssäkäyvät kaveritkin saattaa jopa olla jossain baarissa. Jos vain ilmoittelisivat mullekin joskus ;(