What about the cd case, is it on paper? If so, i can ask my sister to a proper paper cd case for it, it's her job kinda hehe.
waiting for my lift to finish and supposedly finishing some paperwork while talking to you and listening to Gravefeast.
I can multitask
(theres that tit again)
Åsome ov d00m!
Vad fan händer idag/ikväll då? jag försökte dra ihop folk för utgång men det var ingen på vill fan inte sitta hemma en fucking fredag
jag o vivi ska bara chilla idag, imorrn tänkte vi parta till det lite hemma hos vivi gurris fyller år så tänkte supa till i hans ära
Aha så fest imorgon alltså?
You only have one? that's just wierd....
jo tänkte typ det eheh har varit för lat för att orka snacka med folk o planera denna veckan så allt blev bara lite random som det blev kom på att gurris fyllde år imorrn så jag o vivi drar över honom dit imorrn iaf, sen är vivis morsa o syrra där men dom har supar skills så kom över, det kan bli nice
jo tänkte typ det eheh har varit för lat för att orka snacka med folk o planera denna veckan så allt blev bara lite random som det blev kom på att gurris fyllde år imorrn så jag o vivi drar över honom dit imorrn iaf, sen är vivis morsa o syrra där men dom har supar skills så kom över, det kan bli nice