efektiä

Dec 29, 2001
110
2
18
40
Vaasa, Finland
Joku kitaristi vois suositella jotain efektilaitetta joka sopii metalliin. Mun vahvistimesta lähtee vaan semmonen tylsä soundi enkä mä enää jaksa kuunnella sitä. :(
 
Mulla on Zoom 505 II ja siitä saa, kun tarpeeksi kikkailee, heviäänenkin. Mutta se on kuitenkin loppujen lopuksi aika turha, että en varsin sitä suosittele, paitsi sitten, jos rahaa ei ole paljoa kun se maksaa reilut 600mk. Jos rahaa on ja todella hyvän äänen haluat, niin et osta erikseen efektilaitetta (ainakaan sellaista josta saa säröä) vaan Tech 21 Trademark -vahvistimen. Halvin, TM10 (10-wattinen) maksaa 3000mk ja seuraava, TM60 (60-wattinen) maksaa 6000mk. Mulla on suunnitelmissa ostaa molemmat jossain vaiheessa. Voi tosin olla, että halvan kitaran kanssa noista ei saa kaikkea irti, eli älä osta ennenkuin olet itse käynyt kokeilemassa...
 
Mulla on Zoom GFX707 se on ihan hyvä mut siin on kyl tosi paljon kaikkee semmost mitä mä en ainakaan tarvii. Sinn on myös viritysmittari ja rumpukone. Bossin Hyper Metal on ihan hyvä tommoseks yksittäiseks efektiks.
 
Ku olis rahaa ni tuo bossin gt-6 olis hyvä peli, mut ei sitä tämmönen normaali rämpyttelijä tarvii. Soundis oli hinta ja se oli noin 5000mk. Tuollaset vehkeet taitaa jäädä haaveeks.