Lapsen suusta kuultua....

~MarttiPrkl

Zero Tolerance
Jan 14, 2002
3,926
23
38
38
Finland
www.hevikangas.net
hehe, lueskelin muusikoiden.netistä hauskoja juttuja mitä ihmiset oli sanonu lapsena.... Voisin kopioida tähän pari hauskaa.. Eli tää ei o mun lapsuudesta:

"Eräs aikoinaan aika nolo tapaus (vanhemmille) oli ehkä se, kun eräällä ulkomaanmatkalla, olin muistaakseni 7, sairastuin mahatautiin. Porukat antoi minulle konjakkiryyppyjä jotta vatsa desinfioituisi tai jotain. Minusta se oli tietysti silloin aivan helvetin pahaa. No, kotimaahan lähtiessämme vanhempani olivat tax-free viinakaupasta ostamassa kotiintuomisia ja minä tietysti kauhistuin moista näkyä ja rupesin keskellä viinakauppaa, (joka oli tietysti täynnä muita perheellisiä suomalaisia) kiljumaan täyttä kurkkua: "EI! EN VARMAAN OTA ENÄÄ YHTÄÄN VIINAA! ETTE VARMASTI JUOTA MULLE ENÄÄ YHTÄÄN!" " :lol:

Ja toinen: "Itsestäni en muista, mutta eräs tutun tuttu oli aikoinaan ollut pienen poikansa ja vaimonsa kanssa tutustumassa ortodoksi jumalanpalvelukseen. Siellä hiljaisuuden keskellä pappi tuli paikalle ja alkoi pitämään messua, mutta kesken kaiken tutun tutun poika osoitti pappia ja huusi kovaan ääneen:"Vittu, ihan aito Batman !!!" " :lol:

Ja sitten omasta kokemuksista voin kertoo sen verran, ei kovin hauskoja juttuja mutta kumminki... Kerran soitin lasten toiveradioon, ja halusin kuulla yhen biisin, ja sitä ei ollu ni oli sanonu "vitun pelle"! :lol: muija oli vaa sanonu sie radiossa "kai minä sitten olen tämmöinen pelle...." :lol: Varmaa suunnillee itkeny sie radiossa... heheh..... :D