Nummissa ainakin oli vitusti jengiä joilla ola sixpäkeistä ja tvelvpäkeistä tehtyjä "kypäriä".. meinasin itekki tehdä mut ne kaikki päkit oli revitty nuotioon..
Joo... no mä pyörin missä sattuu.. meillä oli leiri siellä rannassa (tai ei ihan rannassa mutta siellä rannan puolella) ja kyllähän tuota tuli itsekkin kaljateltassa oleskeltua vaikka oonkin vasta 17
Eipä ne kyl paljoa kattonu ikää kun kavereiden kans sinne mentiin. kyl mä todennäköisesti sut siellä jossain näin mut vähän mahdotonta tietää kuka siellä on kuka..
sun pitää kato ottaa lista kaikista boardilaisista ja sitte kaikilla festareilla kiertää sen listan kans kaikki ihmiset ja kysyä: "Ootko sä joku näistä?"
Se on niinku pakko. Sitten kun joku sanoo, että: "Joo, mä käytän tota nickiä." Niin sitten vaan että: "Jaahas. No se on hyvä. Nähdään boardilla off-topic -juttujen tiimoilta. Morjens!"
Norther, joop, vaikka alkuun käynnistin illan vetämällä pari tuoppia kaljaa anniskelualueella. Sitten siirryin siihen NWboardilaisten peesiin. Niin ja minä olen myös se joka piti tuoppia pään päällä jonkin aikaa.