Gallup: Viinan käyttö

~Casse~

- Kusipäiden järjestö
Dec 12, 2001
268
0
16
36
Lapland/Finland
www.crosswinds.net
Eli paljon käytätte viinaa ku alatte juomaan jonain iltana? Entä kuinka monta päivää juotte viikossa/kuukaudessa/vuodessa? Ja paljon menee rahaa ryyppäämiseen viikossa/kuukaudessa/vuodessa?
Tuli vain mieleen tälläinen järjetön gallup ku ollaan tässä hyvän ystäväni kanssa juomassa.
 
no mä en (ikävä kyllä) juo hirveen useesti... en osaa sanoo aika välii... mut siloin ku juon nii juon yleensä aika paljon, se riippuu paljon on rahaa... yleensä silloin ku ei oo paljon rahaa, nii ostan ite vaa pari pulloo (määrä vaihtelee) ja loput sit pummin muilt...
 
Noh.. en osaa sanoa tarkasti kuinka usein ja kuinka paljon menee rahaa, mutta aivan helvetin usein on sellasta että juon jonkin verran.. siis noi on sellasia et jos vaikka on kavereiden kanssa jossain niin saattaa tulla juotua ihan muuten vaan. mut sit jos päätetään että ryypätään niin sillon RYYPÄTÄÄN eikä maistella jotain viinejä niinku raskalaiset patonkihintit.. sanotaanko vaikka näin et 12 pulloa Karhua on aika yleinen jos juodaan kunnolla.. harvemmin menee viinaa kun tykkään yleensä juoda kaljaa. mulle menee aika helposti päähän niin ei tartte vetää mitään Leijona pulloa joka välissä..
 
saunakaljat aina saunan jälkeen mutta aika harvoin ryyppään oikein kunnolla. kesällä kuitenkin juon jonkin verran enemmän & useammin kuin muina vuodenaikoina. enkä juo juuri muuta kuin kaljaa...
 
Mä juon joskus yksinäni PALJON eikä sillonkaa mene rahaa kun pöllin tuosta viinakaapista mikä sattuu olemaan keittiössä... Mutta julkisilla paikoilla juomista yritän vähän välttää, koska tulee lähinnä mieleen kuva "eräs pikkutyttö hyppii pöydällä ja laulaa Pelle Miljoonaa"...
 
Eli paljon käytätte viinaa ku alatte juomaan jonain iltana? Entä kuinka monta päivää juotte viikossa/kuukaudessa/vuodessa? Ja paljon menee rahaa ryyppäämiseen viikossa/kuukaudessa/vuodessa?
Tuli vain mieleen tälläinen järjetön gallup ku ollaan tässä hyvän ystäväni kanssa juomassa.

No sillo ku juodaan niin pari litraa siideriä ja muutama drinkki riittää, juon muutaman kerran vuodessa. Eli tuurijuoppo, vaikka rahaa olisikin.
 
Kalja ei oikein maistu. Siideri/lonkku maistuu, mutta sitäkään ei pysty kittaamaan nopiaan tahtiin paria litraa enempää, ja kun sellaisilla määrillä ei vielä pääse kuin nousuun, oon siirtynyt lähes kokonaan vain viinaan ja muihin sellaisiin. Kesällä on mennyt naurettavan paljon rahaa juomiseen, mutta yleensä tahti on täyslärvit kerran kuussa, rahatilanteen mukaan tietenkin. Viime kerralla meni kaksi pulloa salmaria ja niillä pääsi jo aika tuimaan olotilaan.
 
isot lärvit 4 kertaa kuussa. rahaa menee ihan vitusti kun on paareissa. kaljasta en niin välitä tosin sitäkin menee mutta yleensä pirtua menee ihan kivasti aina ja sitten viina, drinkkejä ja siideriä. täysperseet aina, ei siitä mitään kivaa iltaa muuten tule!!
nolousmittari hehkuttaa aina punasta kun meikä lähtee ryyppää...sillon kaverit saa vittuilemisen aihetta pitkään
 
hmm... olen vähentänyt juomista ihan vitusti... en oo juonu koko kesäloman aikana kun kerran (kun koulu loppu).. ja sillonkin join vanhoja kossupullon pohjia pois yht. n.0,5l... tämä kylläkin johtuu vaan siitä että oon ollu töissä ihan vitusti... siideri ei mee alas kirveelläkään, ainakaan sen jälkeen kun join kyseistä tuotetta korillisen yhtenä iltana... kalja joskus, kun ei juo paljoo.. lonkero kyllä menee... yleensä juon kossua, pohjanpoikaa, yms. RAAKANA... ja erilaiset pirtuboolit on kivoja...:D
 
Originally posted by Villilapsi
Mä juon joskus yksinäni PALJON eikä sillonkaa mene rahaa kun pöllin tuosta viinakaapista mikä sattuu olemaan keittiössä...

varsinaista teinix toimintaa... "nyt juon isin viinat, mä oon nyt tosi paha..":) tulee mieleen väkisinkin yksi tuttu blondi...:) ei vittu...:lol:
 
Mulla ei mene rahaa oikeastaan ollenkaan. Vain todella harvoin muutama siideri tai drinkki tulee kavereiden kanssa otettua, mutta silloinkin tulee vain hieman hilpeä olo.
 
Mä en oikeestaan pidä juomisesta, mutta joskus todella harvoin juon ja sillon sitte vähä enemmän. Juon kyllä joskus kaverin kanssa muutaman oluen tms. Mutta se on sitten vaan tyyliin "oi kun on kaunis ja aurinkoinen päivä, eiköhän oteta sen kunniaksi pari olutta" :)
 
hmm...no täähän on merkillistä että täällä on enemmistö niitä jotka harvemmin juopottelee...MIKÄ TEISSÄ VIKANA!?MISSÄ ON KAIKKI SUOMALAISET!?TULKAA ESIIN!!!...:)
 
No mä en vaan henk. koht. ole ryyppämisessä havainnut mitään hyötyä minulle, Päin vastoin. Joten ehkä se johtuu siitä, etten ryyppää. Sama juttu polttamisen kanssa..Mutta vain mun mielipide.