Hate Me

Kävinpä warmen.netin viekussa ja sie oli suora linkki tohon biisiin, ja lataan sitä just.

Ja sillä välin luin jotai erittäin järkyttävää warmen.netin viekusta, Janne o ollu mukana kahessa Salatut Elämät jaksossa :O

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Kävinpä warmen.netin viekussa ja sie oli suora linkki tohon biisiin, ja lataan sitä just.

Ja sillä välin luin jotai erittäin järkyttävää warmen.netin viekusta, Janne o ollu mukana kahessa Salatut Elämät jaksossa :O

Hyvä, jos toimii nyt. Olisinhan mä nyt voinut suoran linkin tännekin pistää. Ei järki näköjään juokse näin kesällä :)

Salatutu Elämät on mun lempisarja, että jos ne ois jo tullu telkusta ne jaksot, niin mä oisin varmaan nähny ne... ;) Kysymys kuuluu, että miten ne on Jannen sinne päästäny? ;)

se tulee tietysti soittaa siihen teemun teknobändii koskettimia...:) (tiedän, häpeän sitä että tiedän yhden Salattujen Elämien hahmon nimen)

Originally posted by Dethroned
Hain ja kuuntelin, mutta missäs ne kitarat on? :confused:

Täh? Kyllä siinä biisissä kitarat on ;) Jos ei kitarat kuulu niin vähennä mp3-soittimen EQ:sta sitä helvetin bassoa (jos oot amis ja kuuntelet amisteknoa) :) Keskiääniä ja yläpäätä vastaavasti lisää.