INSAMLING TILL 2000 DECIBEL (for swedes)

Silent night fever

Purified in Carnage
Feb 12, 2003
45
0
6
45
Sweden
Visit site
Någon mer än jag som anser att nedanstående känns vettigt och vill ställa upp för 2000 Decibel?


***************
Jag, liksom många av er, har 2000 Decibel som en av mina absoluta favoritfestivaler. Ingen annan har i mitt tycke lyckats fånga en charm och ödmjukhet på samma sätt som 2000 Decibel har gjort. Att år efter år ha levererat en festival i världsklass med de bästa band Sverige har att erbjuda kräver ett enormt arbete och hängivenhet till musiken, och allt detta ideellt.

Jag tycker att det vore väldigt trist om arrangörerna skulle drabbas av en förlust även detta år, vilket ser ut att vara fallet. Att stånga sig blodig på detta sätt orkar man inte med alltför länge. Man måste få ett kvitto på att det man gör uppskattas. Vilket 2000 Decibel fick förra året när branchen ställde upp och visade sitt stöd genom stödgalan. Jag är inte beredd att stå och se på när min favoritfestival går i graven. Om branchen ställde upp förra året, skulle jag vilja se besökarna ställa upp detta år.

Jag är beredd att donera en hjälpande peng till 2000 Decibel. Hoppas att ni andra som älskar denna festival känner detsamma och är villiga att lämna ett litet bidrag. Vi kommer inte nå upp till förra årets siffror, men tror att alla bidrag är välkomna. Det handlar nog mer om att ge dem ett kvitto på att det finns folk som älskar det de gör.

Om någon av er tycker att detta låter som en bra idé, skicka gärna ett mail (poa78@hotmail.com) eller skriv i gästboken på Helgon (Efil) så försöker vi styra upp något.