Iron Maiden Suomeen 30.6!!

spambash.gif
 
Vittu ku vituttaa.

Yhet tutut olis lähössä tonne kattoon Maidenia, ja äiti päästäs mut niiden kanssa sinne... Mutta mulla on se saatanan rippileiri just tollon ilmeisesti... Ja sinne leirille mun on pakko mennä, ei oo vaihtoehtoja. Vittu. Mä tapan itteni.
 
pyydät äiskältä ja iskältä luvan erota kirkosta ettei tarvi mennä rippileirille että pääset RautaNeidon keikalle.

Kannattaa lähteä, itsekin menen jos löytyy muutama frendi messiin maksamaan osan bensakuluista.

-99 keikka oli ainakin mahtava, ja sillon lupasivat kerta kerralta mahtavampia keikkoja.

Onko kukaan ollu niillä aikasemmilla IM keikoilla? Oliko se muistaakseni -92 kun olivat äänittäneet Hellsingissä livebiisejäkin, joista ainaki yks julkaistiin tolla A Real Dead One -levyllä.......?????
 
Originally posted by Extendar
pyydät äiskältä ja iskältä luvan erota kirkosta ettei tarvi mennä rippileirille että pääset RautaNeidon keikalle.
Tuohan tämän asian ydin onkin kun äiskä ei anna mun erota kirkosta... :lol: Varsinkaan minkään rautaneitojen takia. :D

Ei se sinänsä mua pakota menemään mihkää rippileiriin, mutta sano että jos en mee niin ei tipu rahaa ja keikoille ei ole asiaa. :eek:
 
Extendar
Onko kukaan ollu niillä aikasemmilla IM keikoilla? Oliko se muistaakseni -92 kun olivat äänittäneet Hellsingissä livebiisejäkin, joista ainaki yks julkaistiin tolla A Real Dead One -levyllä.......?????

Vuonna 1998 olin kattomassa Virtual kiertueella maideniä ja vittu se oli kova keikka. No kyllä nää uudet sen pieksee ihan pystyyn mutta silti!

Ja A real Dead Onilla on 2 biisiä hesasta.