Ja tässä sitten tietoa uudesta levystä!

Figaro1

Member
Nov 24, 2001
248
0
16
44
Espoo,Finland
Visit site
Jonkinasteista hiljaiseloa viettävä metalliryhmä Children Of Bodom aktivoituu loppuvuodesta.

- Olen tehnyt runsaasti uutta musiikkia... Musta tuntuu, että uusi kama on jopa aikaisempaa raaempaa, Bodom-pomo Alexi Laiho kertoi Nosturissa perjantaina 1.3. Mies oli paikalla Evil Chucks -yhtyeen laulajana. Orkesteri esitti vanhaa Death-yhtyeen materiaalia hyväntekeväisyyskeikalla.

- Menemme purkittamaan uutta kamaa luultavasti elokuussa. Studiovaihtoehdot ovat Abyss Ruotsissa ja Astia Lappeenrannassa, Laiho tuumii.

Children Of Bodomin hajoamishuhut voidaan siis haudata.

(Ripped from Kaista by Figaro1)
 
Originally posted by anarkisti
Kivaa että näiltäkin herroilta tulloo uus levy.. Ei jaksa nääs näitä Hatebreederiä, Something Wildiä ja Livehaartsia nussii puhki!

anarkisti, kai sulla sentään tämän hetken cobin uusin levy Follow The Reaper on? Jos ei ole, niin kipin kapin kauppaan, voin taata ettet tule pettymään. :)

Vaikkei se bändin paras levy olekaan (allekirjoittaneen mielestä), niin kyllä sekin jyrää ihan perkeleesti!
 
Originally posted by Scy


anarkisti, kai sulla sentään tämän hetken cobin uusin levy Follow The Reaper on? Jos ei ole, niin kipin kapin kauppaan, voin taata ettet tule pettymään. :)

Vaikkei se bändin paras levy olekaan (allekirjoittaneen mielestä), niin kyllä sekin jyrää ihan perkeleesti!
Minulla ei ole sitä, enkä aio edes ostaa! Ainoot hyvät biisit on "Everytime I die" ja "Hate me!" Muuten levy jää sitten mun mielestä täysille nollille..
Sitäpaitsi pitää säästää rahaa, kun tulee nämä uudet levyt; Sonata Arctican livelevy, Spinefarmin DVD, Throne of Chaosin levy, Finntrollin levy, Rhapsodyn ja Nightwishin levyt! Niin, että en ainakaan vielä aio ostaa "Seuraa viikatemiestä"-levyä.. Jos joskus on rahaa, ja poikkean levykauppaan, saatan silloin poistua tuo levy kädessäni..
 
Originally posted by anarkisti

Ainoot hyvät biisit on "Everytime I die" ja "Hate me!" Muuten levy jää sitten mun mielestä täysille nollille..

No jaa, mielipiteensä kullakin, mutta sen verran pitää sanoa että nuo mainitsemasi kaksi biisiä on sellasia että ne kolahtaa jo ekalla kertaa ja loput avautuu hieman hitaammin. Eli minullakin oli aluksi niin etten pahemmin osannut innostuu ku vain noista kahdesta biisistä, mutta nykyään on suoranainen mahdottomuus skipata yhtäkään, kun kaikki tuntuvat "potkivan persettä" aivan kybällä.

Eli jos tuntuu että olet kuunnellut muutkin biisit tarpeeksi useaan kertaan eivätkä ne silti kolahda, ni tee rahoillasi kuten parhaaksi näet, sanon vain ettei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä ja tuomita biisejä "vasemmalla kädellä" :D
 
Noinhan se (kunnon)metallimusiikin kanssa on aina ollut.
Levyt pitää kuunnella useaan kertaan läpi ennenkuin
tajuaa miten hyviä ne on, ensikuuntelulla aukeavia
"hittibiisejä" ei välttämättä ole yhtään kappaletta.
Tuo hittihakuisuus kuuluu poppis maailmaan(ja pelottavasti
nykyajan paskaheviin - Charon, Him, the 69 Eyes, jne)
ja johtaa valitettavan usein siihen että kaikki muut
biisit ovat pelkkää levyntäytettä(suurin osa poppiksista),
tai sitten kaikki biisit on rakennettu samalla konseptilla
kuin tuo "hittibiisi" (The 69 eyesin "Blessed Be", verratkaapa
esim Brandon Leen ja The Chairin kertsejä(ja oikeastaa koko biisejä), lähinnä sanat vaan muutettu). En käsitä miten
FTR ei potki bodom faniin.
 
"Sitäpaitsi pitää säästää rahaa, kun tulee nämä uudet levyt; Sonata Arctican livelevy, Spinefarmin DVD, Throne of Chaosin levy, Finntrollin levy, Rhapsodyn ja Nightwishin levyt!"

Mitäs tuo Spinefarmin DVD tulee oikein sisältämään? Mielenkiintoselta kuulostaa...
 
Juu pitää kyllä ihan paikkansa toi että biisit aukee myöhemmin.. Esim. Bodom after midnight oli semmonen että ekaks oli että mitä helvettiä tääkin nyt o olevinaan, ja nyt se biisi soi joka päivä cd:llä ja syntikassa :D
 
Mulle oi FTR ei oikein oo vielä auennu, vaikka ostin sen heti sillon ku se tuli myyntii (oikein digipak:na) ja silti se kuulostaa vielä aika vieraalta, vaikka oon sitä jo monta kertaa kuunnellu. Ehdottomaksi inhokiksi on kyllä noussut Kissing The Shadows, en osaa sanoa mikä siinä biisis mättää, mutta mun mielestä se on aivan karmea. No bonus coveri on ihan OK ja Children Of Decadence on ainoita mun mielestä hyviä biisejä... tiedä häntä.
 
Mun täytyy sanoa että tuon levyn sulattaminen vei paaaljon aikaa mutta nyt se on juurtunut minuun kyllä. Hyviä biisejä on mielestäni paljon ja oikeastaan ainoa paha kauneusvirhe on mielestäni Northern Comfort,se biisi ei iske ei sitten millään. Mutta hyvä levy kuitenkin,vaikka tosiaan sulatusta vaatiikin
 
Joo mä oon kuunnellu tota Follow the Reaperia nyt niin kauan ku se on ollu ni sanotaan nyt joka toinen päivä vähintään kerran läpi (aina illalla ku menne nukkumaan ni sen kuuntelee läpi) hullu mikä hullu :loco:

Toivottavasti ne nyt saa sen uuden levyn tehtyä...ei jaksa millään odottaa :hotjump:
 
oikeastaan ainoa paha kauneusvirhe on mielestäni Northern Comfort,

olen toista mieltä... Northern Comfort on jääny päähän toisin kuin taste of my scythe, jokaei nappaa oikeestaa yhtää...=( en tiiä miks...
mut ftr on jääny jälkee paljo Hatebreederistä ja Something Wildistä... niillä ei oo huonoja kappaleita... nooh... ei periaatteessa ftr:lläkään... *pörrkele*
ja on tullu tässä pohdittua että taitaa melkein kaikki koveri piisit hakata puutumin omat...=) nojoo... onha niitä hyviä bodomillakin...=)
enjaksa kirjottaa...:)
sekoo pää... vapaata keskellä viikkoo... hurr....pörr...:rolleyes: :lol: :)
 
Mitäs te puhutte!!!! Northern Comfort on todella hyvä biisi ja etenkin sanoituksiltaan yksi FtR:n hienoimmista biiseistä....ja muhun kyllä uppoaa ihan jokainen bodomin biisi täysillä...ainoo mitä ei nyt ihan joka päivä jaksa montaa kertaa kuunnella on livelevyn war of razors, mutta sepä ei nyt varsinainen biisi olekkaan, hieno "soitteluskaba" kyllä ehdottomasti...no mä taidankin ollakin sellanen tosifani, toisinkuin eräät, joiden mielestä bodomin paidat on hienoja kun niissä on riipperi...:err:

no varsinaiseen aiheeseen vielä pitäisi sanoa että luin kai jostain (tai sitten joku forumlaisista sanoi) että vaikka bodom menee nauhottamaan uutta levyä elokuussa niin se julkaistaisiin vasta joskus 2003 keväällä...??? mitäs mieltä olette tästä?
 
Something Wild on kyllä paras KOKONAISUUS. HB & FTR on sellasta haja-ammuntaa, ku on tyyliin:
HyväBiisi->HuonoBiisi->HuonoBiisi->HyväBiisi

SW:n kaikki biisit on kuuntelukelpoisia ja varmaan syy siihen, että biisit on saatu niin hyvin nidottua yhteen on se, että SW on niin lyhyt. Mutta tää nyt on vaan mun mielipide.