Ja tässä sitten tietoa uudesta levystä!

Jepjep!
SW on CoBn paras levy kieltämättä.. mutta joku tuossa ei juurtanut Nortern Comfortia, ehkäpä siksi kaikki eivät sulata sitä koska se on juomalaulu (eli sitä pitää kuunnella juodessa!!!):D

:Spam:
 
Originally posted by Trage86
Repi, ja jos sitä pilkkua nussitaan vielä rankemmin, niin Jannen oikea sukunimi kyllä mun tietääkseni on Wirman, ei Warman, mutaa älkää tappako jos olen väärässä/tuo oli läppä =)
Se todellakin ON Wirman!
 
Näinhän se on... Ja lyönpä vetoa että tuokin joka sitä kommentoi, oli lukenu warmen.netin vieraskirjaa, ja sie joku kysy mikä on oikee tapa kirjottaa Jannen nimi, ja se vastas että nykyään se käyttää "Warman" nimee...

Mutta kyllähän se oikee nimi on Wirman.
 
Öh..sain nyt Swampista tän Follow the Reaperin, siinä on Boonusträkki. Don't stop at the top, swampin hinnastossa lukee, että Follow the Reaper+Bonus Track maksais enemmän. Tän kyllä sain normaaliin hintaan..
 
14,90+postimaksut.. Ja perun sitte kaikki puheeni, että 'Follow the Reaper' olisi huono levy. Maukkaampaa kuunneltavaa kuin Something Wild! Mutta ei todellakaan niin hyvä kuin Hatebreeder.
 
Originally posted by anarkisti
Ja perun sitte kaikki puheeni, että 'Follow the Reaper' olisi huono levy.
Mitäs mä sanoin sillon, että kantsii kuunnella levy paremmin ettei tuu tehtyy hätiköityjä johtopäätöksiä :D


Ja sitten tosta Northerin lätystä sen verran mielipidettä, että ei todellakaan menny 15€:a hukkaan ku ostin sen levyn helmikuun alussa. On meinaan ollu siitä saakka soittimessa se levy :) , mitä nyt Bodomien levyt on pari kertaa käyny välillä.
Mun mielestä se levy on aivan perkeleen hyvä, ja voin todellakin sanoa ettei se oo Bodom-plagiointia, vaikka samantyyliseltä vaikuttaakin... Niin ja käyhän tuo Dreams of endless war -levy kans hiton hyvästä vieroituslääkkestä tota Bodomien uutta odotellessa. :)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Näinhän se on... Ja lyönpä vetoa että tuokin joka sitä kommentoi, oli lukenu warmen.netin vieraskirjaa, ja sie joku kysy mikä on oikee tapa kirjottaa Jannen nimi, ja se vastas että nykyään se käyttää "Warman" nimee...

Mutta kyllähän se oikee nimi on Wirman.

no nii jannut saatana..olitte oikees:bah: