jauhanta-threadi

CT:lle voit pistää varalta vaikka kolme!!! :D

Juu yritin aiemmin vallata tän koko boardin.. aattelin et laitan jokaiseen eka sivun topicciin postin niin et jokaisessa on viimeisin viesti minulta :D

Mut en sit vihtiny.. oli vissiin noi 5 viimestä enää ilman mun nimeä :lol:

Juu no on kyl vähän tylsää kun ei oo vielä jaksanu lähtä soittamaankaan. Vittu mä oon laihtunu 4 kiloa alle kahdessa viikossa. edellisen kerran kävin puntarilla 6. päivä tätä kuuta ja sunnuntaina kävin eka kerran sen jälkeen.. neljä kiloo oli lähteny ja olin jo ennestäänkin säälittävän laiha tikku. voi olla jotain tekemistä sen kans et oon soittanu ton 6. päivän (tai oikeastaan 7. päivän) jälkeen enemmän ku koskaan ja jos soittaa rumpuja niinku minä niin kai siinä jotain kuluttaa.. ja koko ajan on nälkä mut mä en saa syötyä. välillä on vaan muuten paska olo ja sit välillä ei vain ruoka maistu eikä se mee alas.. syy siihen et oon soittanu helvetisti ja et oon postannu nykyään helvetisti ja et miksei vissiin ruoka maistu taitaa löytyä tämä topicin aiemmilta sivuilta.. ja vähän muistakin. :(

Juuh.. minäkin tässä jonkin ajan kuluttua lähden kohti Nummijärveä...

Dethroned: tähän ei oo siksi yhtä mukava postata ku noihin muihin kun tässä ei saa sitä iloa et saa pilattua jonkun muun threadin sillä et alkaa jauhaan siel offtopicpaskaa.. :D

Originally posted by Zyklon

Dethroned: tähän ei oo siksi yhtä mukava postata ku noihin muihin kun tässä ei saa sitä iloa et saa pilattua jonkun muun threadin sillä et alkaa jauhaan siel offtopicpaskaa.. :D

Heiii pliiiis, pitääkö tässä nyt ruveta palvomaan teitä, että se juttu pysyisi täällä? ;)