Keikoille?

CadalMord

guerrilla
Nov 26, 2001
1,746
19
38
Finland
Niin, eli ajattelin vähän tiedustella ihmisten suunnitelmia CoB:n keikkojen suhteen.

Itse aion 100% varmuudella mennä ensi lauantaina Nivalan keikalle, mutta suunnitelmissa olisi myös seuraavia mahdollisuuksia:

26.3. Oulu, Foxia
27.3. Jyväskylä, Lutakko
4.4. Tampere, Pakkahuone

Kyytiä ei oo mihinkää päin, mutta ainahan pääsee liftaamalla. Ja tota Tampereen keikkaa en muuten ehkä edes harkitsisi, mutta kun sattuu Norther ja Moonsorrow soittamaan myös niin siksi sekin on mukana suunnitelmissa.

Ongelmaksi tulee se, että olen töissä, joten en välttämättä liftaamalla ehtisi edes Jyväskylään tai Ouluun, saati sitten Tampereelle. Ongelma on myös yöpyminen, koska liftaaminen saattaa olla aika aikaavievää hommaa keskellä yötä, joten olisi helpompi nukkua yö ja liftata taas päivällä.


Siis, kaikki "Tervetuloa meille nukkumaan" -tervehdykset ovat tervetulleita. :D:D:D:D:D:D:D:D
 
"Tervetuloa meille nukkumaan!!"

No joo, pitänee kysyä porukoilta.

"Äiti hei, saako meille tulla sellanen hevisetä yöks??" :D

Edit: Kehottaisin hankkimaan pappa-tunturi merkkisen mopedin, sillä pääsee kulkeen.
 
Minua tuskin nähdään keikoilla. Raha ei riitä ja olen alaikäinen enkä halua jäädä jalkoihin keikoilla. Maailma olisi hieno paikka, jos klubeilla olisi "pienemmille" suunnattuja alueita, eikä jää välttämättä jalkoihin niin helposti kuin suuren massan alle.
 
Heh, Nivalan Tuiskula, 13-vuotiaita pentuja örveltämässä. Hmm... sieltähän vois irrota helpolla nuorta ja tiukkaa. Pitäisiköhän sittenkin lähteä...:D
 
Kävin Nivalassa, keikka oli hyvä mutta kokemuksena aika perseestä kun koko keikan ajan joku ärsyttävä muija töni mua selkään ja löi päähän. Oli lähellä että olisin luopunut periaatteistani ja lyönyt naista. Perkele.
 
Oliko siellä kivoja teinityttöjä? Ja saitteko kaapattua yhtään mukaanne? Hah. En sitte ite muistanu lähteä sinne, höh. No, jos totta puhutaan, niin ei sinne sellaista bändiä tule, että minut saisi katsomaan.
 
Torgoth said:
Oliko siellä kivoja teinityttöjä? Ja saitteko kaapattua yhtään mukaanne? Hah. En sitte ite muistanu lähteä sinne, höh. No, jos totta puhutaan, niin ei sinne sellaista bändiä tule, että minut saisi katsomaan.

Kyllähän niitä siellä jaloissa pyöri. Mutta kun se on sellanen homma, että jos minä lähden Nivalaan jonku bändin keikalle, niin silloin minä myös katson sen keikan ja mahdollisimman läheltä, yleisimmin eturivistä. Ja siis keskityn siihen keikkaan koko illan, en edes mieti mitään naisten/tyttöjen iskemistä. Ehkä sitten n. tunti keikan jälkeen vois alkaa miettimään taas noita naishommeleita, jos on jaksanut raahautua vielä baariin. Ja siellähän ei ainakaan pitäisi olla alaikäisiä.