Keillä on parhaat avatarit?

Punapiraija

Nothing
Sep 30, 2002
546
1
18
Tampere, Finland
Visit site
Keillä on mielestänne parhaat avatarit?
Omasta mielestä:
-=Wildchild86=- omistaa hienon avatarin! :headbang:
Hepatiitilla on myöskin mukava avatari, sekä Rappion avatar on hieno, vaikka se on Ajattaran "Itse"-levyn kansi. Shadegillä on mainio maisemakuva avatarina.
 
Se Wildchild86:n avatari ois muuten ihan magia, mutta mun huippu tietsikkani ei oikeen tykkää siitä giffistä (ai että vähänkö on hidasta selata sivua alaspäin..). Jotenka tuomitsen sen siis paskaksi.

Punapiraijan avatari on paska. Minä vihaan luontoa. Ihan perseestä semmonen.

Rappion avatari on oikeestansa ihan jees, koska Ajattara on aikas hyvä orkka. Mutta silti se on paska se avatari.

Deathphonedin avatarissa on Eddie. Eddie on IM:n maskotti. IM on paska. Jotenka Deathronedin avatari on paska.

Mtg:n avatari.. En ees muista mikä sillä on avatarina. Ennen oli Hilarius. Se oli hyvä. Joten nykyinen on siis paska.

Torgottia ei oo näkyny vähään aikaan. Eikös sillä ollu susi avatarina? Sudet on osa luontoa, ja luonto on perseestä. Siis avatari on paska.

Jollain sankarilla oli HCDR:n kansi avatarina. Tyhmä idea. On kait kaikki sen kannen nähny jo ennestään. Siis paska avatari.

Hmm.. BurningAngel.. Mikäs sillä on avatarina..? Ei voi muistaa. Eikun olikohan sillä avataria ollenkaan..? Veikkaisin paska.

Jannella on oma kuva avatarina. Ja onkos sillä joku puukko viä päässä siinä? Puukot on paskoja. Siis Jannen avatari on hieno.



Nii mun avatari... Joo siis KT:n logo vaan pöllitty tohon. Urpo idea. Ajattelin pistää sen tilalle kuvan hanuristani.
 
Ette te tiedä paskoista avatareista yhtään mitään. :lol:

Jos mä laittaisin oman kuvani avatariks, niin SE OLIS paska avatari. :lol:

Muuten, Hepatiitti aivan unohti arvostella warmanin systeemit. :D
 
Mulla oli se musta laatikko missä luki vaan Idiootti, en oo jaksanu enään sitä laittaa käyttöön..
 
Originally posted by Hepatiitti
Eikun kato kun emmä arvostele paskoja lainkaan.

silti se on paska se avatari.
--
Deathronedin avatari on paska.
--
nykyinen on siis paska.
--
Siis avatari on paska.
--
Siis paska avatari.

etpä niin. ei kyllä sun mielipiteet kiinnosta avatareistani, mutta tuo itsensä pussiin puhuminen oli niin huvittavaa että oli pakko tuoda esille.