Keillä on parhaat avatarit?

Originally posted by Janne Warman
Kaveri on tehny ton Hilariuksen... Sama mies joka tekee pyroja Bodareille.

J

LOL :lol:

Mistäs se yhtäkkiä sai idean alkaa vääntään HinttariHiirtä?
 
Tämä sopii hyvin paskanjauhannan keskelle: Henry Saaren pippeli ja vasen jalka juttelivat. Jalka sanoi että, kyllä minulla on sitten kamalat oltavat, kun joka päivä vedetään hikinen sukka päälle ja tungetaan ahtaaseen haisevaan kenkään ja siellä saa olla monta tuntia päivässä.
Pippeli vastasi, ei tuo vielä mitään siihen verrattuna mitä hän joutuu kestämään. Kun pahimmillaan monta kertaa päivässä vedetään kuminen sukka päähän niin ettei saa henkeä ja työnnetään ahtaaseen, pieneen ja limaiseen reikään ja hakataan päätä seinään niin kauan että oksennus tulee.

:lol: :lol: :lol:
 
Villilapsen ja BA:n kuvat ei näy koska ne sijaittee ilmaispalvelimilla joista linkitys on estetty ettei niitä käytetä varastoina.

Villilapsen kuva löytyy täältä:

http://www.geocities.com/doomwatcher88/takamaa3.jpg

Linkki ei välttämättä toimi joten kopsaa osoteriville, on meinaa aika hieno kuva :)

BA:n kuva tossa:

http://www31.brinkster.com/yksin/idiootti.jpg

Perkele etkö BA muista ettei sieltä voi linkittää, ku sen takia ton sun bannerinki hostasin :D Tai siis tapsan bannerin...
 
Originally posted by Punapiraija
Keillä on mielestänne parhaat avatarit?
Omasta mielestä:
-=Wildchild86=- omistaa hienon avatarin! :headbang:
Hepatiitilla on myöskin mukava avatari, sekä Rappion avatar on hieno, vaikka se on Ajattaran "Itse"-levyn kansi. Shadegillä on mainio maisemakuva avatarina.


Oi kiitos :D

Mun immortal avatari on aika rock vaikka itse sanonkin :headbang:
 
Räppäri, muistan, mutta tajusin sen vasta kun olin sen linkittänyt, nyt on toinen sivu käytössä, kun saan kuvan sinne niin alkaa näkymään..:)
 
Joo tosiaan tää paska järjestelmä söi minun Takamaa-kuvani, kyllä se siinä kaks sekuntia ainakin näkyi. :D No joo. En minä sitä kuitenkaan olis tuohon jättäny, sen verran alaston se on... :)

Ja Rappio ei puutu minun kuviini, ok? :lol:
 
Originally posted by Extendar
LOL :lol:

Mistäs se yhtäkkiä sai idean alkaa vääntään HinttariHiirtä?

Älä viitti.. Hilarius on jees!

No okei.. Se oli kun olin 7 vuotias ja se ei ollu syöny vielä hormooneja.. Nykyään se on ainakin sata kertaa sen kokoinen kuin ennen.. :lol:
Kas kun Vihreät (just se puolue) ei ole puuttunu asiaan: "EI HORMONEJA HIIRILLE!"