keksikää paikka jossa tämän boardin naamat voisivat nähdä toisensa.

Tää boardi ois paljo parempi paikka jos tää ei laskis tyyppien posteja. Kun porukka puhuu sen takia, että postit nousee..Perseestä tommonen. sori nyt vaan :) Tai jos se ei siihen liity, niin sitten teitä varten on joku kissin tsätti :) Noniin, nyt voin taas mennä.
 
Kauan se kestikin ennenkun joku tuli valittaan tosta.. Mut en mä ainakaan oikeesti yritä mitään vitun posteja kerätä.. Tai mä saavutin jo mun goalin 666 postii.. :lol:
Tää on vaan tällästä tekemisen puutetta/vittuilua/paskanjauhantaa.. :lol:
 
Nojoo..Kuka oikeesti vittuuntuu siitä mitä täällä jauhetaan? :D Hoah, eiköhän meillä kaikilla ole sen verran elämää, että näistä jutuista ei yö unet mene :D Luulisin :) Anteeksi nyt "valituksesta" tuolla aikasemmin, mutta siihen on yksi hyvä syy: paska päivä. Jonka aiheutti jokin aivan muu kun tämä boardi :) Pitäähän sitä johonki vitutus tyhjentää, siihen tarkotukseen tämä boardi on loisto paikka :) Mutta anteeksi jos joku koki sen henkilökohtaisena ;) Jatkakaa.
 
Siis miten niin me pilattiin tää threadi :confused: Se oli joku toinen thredi kyllä joka pilattiin.. :D No sitä ei olla vielä varmaan huomattu.. :lol:

Ozz, kyllä niitäkin henkilöitä näyttää löytyvän jotka oikeesti ottaa nää boardit vähän liian tosissaan :lol: Pöh.. Etkö sä sitten oikeesti halunnukkaan valittaa meille.. :cry: :lol: