keksikää paikka jossa tämän boardin naamat voisivat nähdä toisensa.

ostetaa 400kiloo chiquita panaaneja ja syödään ne...


Snapsitap: jos ei ole mies niin sit saa olla niin kaunis ku vain olla ja voi!

sehän on...:) MINUN...:) lällällää...:lol::D
en jaksa editoita...
 
Heti nyt!!! :lol:

Teidän muiden pitää esittää kusipäiden rooleja niin mö sit voin olla se ainoa "herrasmies" täälä :D

vittu alkaa meneen tää juttu aika pöhlöksi.. siis jopa tälle boardille.. eikä vielä edes nukuta.. taitaa johtua ultimate vitutuksesta..
 
nonii..koittakaas nyt keksiä joku mesta ;) joku vitun koria-roll..eikö siellä lauantaina oo jokunen metalli poppookin ;) ja liput tais olla yhelle päivälle 23erkkiä
 
Originally posted by Zyklon

Teidän muiden pitää esittää kusipäiden rooleja niin mö sit voin olla se ainoa "herrasmies" täälä :D

Ehei Zyklon, ei onnistu ;)

EDIT: miksikäs iski sellainen ikävä tunne kun jossain helevetin teiskossa on enemmän metallisteja kuin porissa???!!
 
No, Perkele!

Tulkaa Tampereelle, niin mä vie teidät Rappion luo. (Tiedän suunnilleen missä se jätkä asuu). :p

Tai tulkaa Tammerfesteille...ei täällä kyllä ole mitään hyvää...Mutta Tampereella jossain...Tungetaan vaikka kaikki Swampiin.
 
Originally posted by cobadmin
Järjestäkää missä järjestätte, mutta parin viikon sisällä
että ehdin ennen armeijaa (8.ensikuu) mukaan!

Sama täällä. Vituttaa kun ei pääse Tuskaan ton armyn takia.

Mihinkäs päin muuten meet "palvelemaan"? Sä oot sieltä etelästä niin tietty jonnekki ihme paikkaan.. Mä ilmoittaudun Kajaaniin, Kainuun Prikaatiin, sissikomppaniaan. Sissit RULEZ!