Kukaan menossa Nummirockiin???

Zyklon

Grindblaster!!!!
Dec 1, 2001
3,064
0
36
39
Suomi Finland Perkele
Visit site
Juu.. tulikin nyt tällanen äkkilähtö tonne Nummirockiin kun isoveli lähtee niin siinä on hyvä tilaisuus mennä itekkin.. Niin sitä vaam et onko kukaan tältä boardilta menossa sinne??

Jos on niin tulkaa nykimään hihasta sellasta vaaleahiuksista (ne on joko auki tai ponnarilla mielentilasta riippuen) jolla on mustat farkut ja musta paita (todennäköisesti joku tyyliin Opeth, King Diamond, Trio Niskalaukaus, Mayhem, Emperor).. mut älkää sekottako mua mun yhteen kaveriin.. sil on kans vaaleat hiukset ja mustat vaatteet..

No kuitenkin tulkaa poriseen jos näette.. ja minähän en luonnollisesti ole siellä päissään.. :lol:
























Ainakaan paljoa































siis kovin paljoa!!! :D
































VITUT!!! KALJAA!!!!!!!!!!! :lol:
 
Mitäs se NC taas? :D

VIttu!!! Vähän oli Finntrollin ja Sentencedin keikoilla kova meno!!! VITTU tuli keikutettua päätä siihen tahtiin et on niska kipeä pari viikkoa.. olin Finntrollin keikalla niin päissään etten nähny muuta ku Katlan ja ne valot jotka välkky.. sit hakkasin päätäni kaiteeseen kun en huomannut et se on siinä edessä kun moshattiin.. ja Sentencedin keikalla oli aivan vitun hieno meininki!! yleisä laulo välillä niin kovaa ettei musakaan meinannut kunnolla kuulua.. tuli sit riehuttua ihan kympillä..
 
Niin se rokki vain oli ja meni. Itse kyllä petyin totaalisesti
sentencedin keikkaan, mutta vastineeksi amorphis veti sitten
parhaan sitten keikkansa sitten tuonelan aloittaman paskojen
keikkojen putken. Koskas se tuonela tulikaan, 98? 99?
Paljon tuli mukavien bodom diggareidenkin kanssa juteltua,
täällä yhtään heistä?
 
Hmm. Muistan ilmaisseeni asian razieleille jotenkin näin:
"olittekos katsomassa Backstreet boyssia? Vetivät yhden Sentenced koverinkin" tms. Siitä voinee päätellä mikä vikana.
 
Laihiala oli kuulemma melko kännissä ja se unohteli vissiin sanoja ja laulo huonosti.. ja basisti oli kans vissiin kännissä ja kämmäili

Kumma kun en itse huomannut mitään.. varmaan olin väsynyt :D
viina ei vaikuttanut siihen asiaan mitenkään.. :lol:

Setlist oli muuten hyvä mut oisin halunnu kuulla Drown Togetherin (aivan vitun mahtava biisi!!! aina tulee laulettua matkassa ja siinä on niin hienot sanatkin.. no okei,, mä oon nössö), Shadegrownia ja One With Miseryä.. noi kun oisivat vielä vetäneet niin täydellinen setti ois ollu.. en mä kyl muista kaikkia niitä biisejä mitä ne soitti mut nuo puuttu.. muistaakseni :lol: