Kukaan menossa Nummirockiin???

Mulle sentenced ei oo koskaan ollu mikään kovin erikoinen bändi..joitan biisejä kuuntelee aluksi ja toteaa "tämähän on ihan hyvää" mutta se on viikossa ohi. Eli sentencedin vika on siinä, että siitä ei riitä iloa pitkäksi aikaa..jep. mun mielipide. Niin ja on se vanha kumminki parempaa..
 
Sentencedin se uus no one there video on hirveen kaunis... Se on niin surullinen, mä melki itkin kun näin sen. Mut eihän sillä ole väliä mitä mä ajattelen. No kelatkaa nyt, mummo ja pappa tanssii ja taustalla hoilaa we both will die alone... Mutta eipä tällä nyt ole mitään väliä. Unohtakaa.
 
Mä en oo koskaan tajunnu tota Sentencedin kohdalla vanhojen biisien perään itkemistä.. Ei helvetti, no enpä jaksa siitä taas sanoa yhtään mitään.. :lol: :lol: Lutakossa äijät rokkasivat kyllä ihan täysillä, helvetin hieno keikka, ja setlist oli helvetin hyvä.. Ehkä Frozenilta olisi muutaman vielä voinut ottaa, mutta kun ei mahu niin ei mahu :lol: :lol: :lol:
 
NC: oon täysin samaa mieltä! ei Sentened oo death metal bändi.. niinku se oli aluks. se toimii paremmin tolla nykysellä tyylillä.. mä en kans kaipaa yhtään niitä vanhoja biisejä.. on tuo niin perkeleen kova bändi nykyään..

Villilapsi: Joo tuo No One There on hyvä biisi ja video on aika surullinen.. mut niin on Killing Me Killing You videokin. voi vittu mulla meinas itku päästä kun se ukko ei nousekkaan ylös siinä lopussa vaikka se koira yrittää herättää sitä.. siinä on niin helvetin kylmä fiilis. eikä sun tartte joka välissä ajatella että toisia ei kiinnosta sun jutut tai ettei niitä ymmärretä :)

tosin ajattelen niin kyllä itsekkin mut.. no äh..
 
Tosiaan tuosta Senareitten (Backstreet boysien :lol: ) keikasta: Tenkula oli aivan saatanan päissään. Soitti välillä clean kohtia vähän matkaan särkijä päällä, yksinkertaisti sooloja aika paljon ym. Mutta eipä se menoo haitannu.
cobadmin: Niin Nepenthehän se coveri oli? :D
 
Niin cobadminin mielestä nämä uudemmat biisit olivat niitä Bäkkkäreiden omaa tuotantoa. Nepenthe oli sitten se ainoa Sentenced coveri (vanhin biisi minkä ne soitti). No en mä tiiä ymmärtääkö tästä selityksestä mitään :lol:
 
Joo joku on taas vähän.. Joo eniveih..

Zyklon: Niinpä.. Eikä siinä mitään jos tykkää enemmän vanhasta, mut miks helvetissä jotkut oottaa että niitä vedettäs keikoilla kun äijiltä on tullu niin vitun monta levyä tällä uudel kokoonpanol.. Mun mieles on siistiä jo että ne jaksa vetää jotain Nepentheekin vielä.. :) :) :) Nojoo, aivan sama.. Sentenced rokkaa..

Ja Roni, en tarkottanu sua tolla mun kommentilla :) :)