kysymyksiä bändistä ja foorumista

sundqlaa

New Metal Member
Nov 7, 2008
28
0
1
kattokaas, kun oon niin uus jäsen ni mulla ois ainakin yks kiperä kysymys, ja toivon siihen vastauksen joltakin pidempään olleelta käyttäjältä jos sattuu tietämään

tässä se kysymys on:eek:nko bändin jäsenillä täällä käyttäjät?

jos tuohon saisin vastauksen niin olis ihan kivaa(tää on kyl aika urpo aihe)

muutkin voi laittaa kysymyksiä ja vastauksia:)
 
Tämähän on kiva topic.:)

Tuli mieleen että onko Tokyo Warhearts-julkaisu rajallinen painos?
Ihan näin mielenkiinnosta kysyn.

Ja ekaan kysymykseen MetalMan vastasikin ja myös crew'iin kuuluvalla K-Manilla
on käyttäjä, näin by the way.

Tietääkseni siitä on olemassa 2 versiota. Alkuperäinen, julkaistu joskus 1999 ja joka sisälsi valokuvapaketin. Niitä muistaakseni julkaistiin 2000 painoksen erä. Sitten on tämä uudempi versio, jossa on pelkkä levy. Tietääkseni tämä uusi ei ole rajallinen.
Ite omistan valokuvilla varustetun version, ostin silloin kun ilmestyi. :)
 
onko se knuckleduster joku coveri?ku sitä ei oo millää levyl, vaan trashed sinkulla.mun tietääkseen se ei oo mikää cover nimittäi......voisiko joku kertoo jos sattuu tietää asiasta enemmän?
 
@ sundqlaa:

from Scythes of Bodom

Knuckleduster

"Knuckleduster" is a song that can be found on the TRASHED, LOST & STRUNGOUT EP/DVD-EP. It's the second track and no official lyrics
have been released for it. It was played live only during some summer festivals in 2005. Alexi Laiho has stated that he likes this song a lot but
doubts it's a favorite of others. Music and lyrics are written by Alexi Laiho.

Guitars in this song are tuned in Drop-C.
 
@ sundqlaa:

from Scythes of Bodom

Knuckleduster

"Knuckleduster" is a song that can be found on the TRASHED, LOST & STRUNGOUT EP/DVD-EP. It's the second track and no official lyrics
have been released for it. It was played live only during some summer festivals in 2005. Alexi Laiho has stated that he likes this song a lot but
doubts it's a favorite of others. Music and lyrics are written by Alexi Laiho.

Guitars in this song are tuned in Drop-C.

Hyvin ymmärrät suomen kieltä näköjään. :eek: