Laihon kitarat

grimmu

Perusjunttien johtaja
Nov 27, 2001
62
0
6
40
Kouvola, Finland
koti.mbnet.fi
Ollaan tässä kaverin kanssa jo pitkään mietitty, että minkälaiset ne Laihon kitarat on. Sillähän on siis se Stone -kitara, jossa on kultaiset metalliosat ja tallamikki. Sitten sillä on se WildChild -kitara, missä on keltaiset paksut reunaviivat. Siinäkin on kai vain tallamikki. Ainakin Everytime I Die -videossa sillä on tämä kitara. Kolmannesta kitarasta ei ole tietoa. Joku vilaus siitä vissiin näkyy Kuuden kielen maistereissa. Sillä kitaralla on lisäksi kuulemma skitsofrenia, eikä Laiho käytä sitä missään.

Sitten olen miettinyt sitäkin, että mikä juttu se on, kun jostain kuulin, että joku fani ( ??? ) olis lahjoittanut Laiholle ja Kuoppalalle kitarat, joissa on jotkut viikatemies -maalaukset?

Sattuukohan joku tietämään asiasta enemmän?
 
Allun kitarat on kaikki Jackson Custom Shop kitaroita, eli maksaa noin 20 000 vanhaa hyvää suomen markkaa. kaikki ne kitarat on muuten samanlaisia paitsi jotkut maalaukset, ja parissa on kaulamikitkim. Talla mikit on kaikissa samoja ja samaten floyd rose wham barritkin

Ja tuosta viikatemies jutusta en tiedä mitään faktaa.
 
ne on jossai viime kesän suosikissa... kaivan sen jostai nii voin laittaa nettii.. niihin kitaroihin oli joku japsi kitaran tekijä fani maalannu hatebreederin ja follow the reaperin kannet...=)
 
en oo vaa varma oliko ne jacksoneita...=) eikös laiho ainaki oo sanonu et ei muulla suostu soittaa ku jacksonilla...=)
 
Ne kitarat Laiholle ja Kuoppalalle oli tehnyt joku japanilainen puuseppä. Kun se oli antanut ne niille niin se oli sanonut jotain: "Tässä olisi teillä tälläset kitarat, joita olen tehnyt monta kuukautta". Laiho oli sanonut siihen jotain: "Voi vittu, kiitti! Mitä meidän pitää näistä maksaa?". No se tyyppi oli siihen sanonut: "Nimmarit riittää..."...


Jotenkin noin se tarina menee. Muistan joskus viime 2001 vuoden alussa lukeneeni kyseísen tarinan Suosikista.


Laiholle se tais antaa HB-kitaran ja Kuoppalalle FTR-kitaran?
 
Originally posted by JeKo
Ne kitarat Laiholle ja Kuoppalalle oli tehnyt joku japanilainen puuseppä. Kun se oli antanut ne niille niin se oli sanonut jotain: "Tässä olisi teillä tälläset kitarat, joita olen tehnyt monta kuukautta". Laiho oli sanonut siihen jotain: "Voi vittu, kiitti! Mitä meidän pitää näistä maksaa?". No se tyyppi oli siihen sanonut: "Nimmarit riittää..."...


Jotenkin noin se tarina menee. Muistan joskus viime 2001 vuoden alussa lukeneeni kyseísen tarinan Suosikista.


Laiholle se tais antaa HB-kitaran ja Kuoppalalle FTR-kitaran?

noin se juttu juuri meni ja jostain vanhasta suosikista se löytyy...kitarat oli jacksonit mutta mun mielestä Laiho sai FTR:n ja Kuoppala Hatebreederin...
 
tota eipä Laiholla taida olla muita kun 2 jacksonin Randy roach kitaraa. mun mielestä ei ainakaan.
mullakin on sellanen paitsi et se on RR-3R ja Laiholla on RR-1:siä.




nii olisko tietoa bodomin uudesta levystä?????????
millanen se tulee olee ja niin pois päin.
 
Originally posted by norther666
tota eipä Laiholla taida olla muita kun 2 jacksonin Randy roach kitaraa. mun mielestä ei ainakaan.
mullakin on sellanen paitsi et se on RR-3R ja Laiholla on RR-1:siä.




nii olisko tietoa bodomin uudesta levystä?????????
millanen se tulee olee ja niin pois päin.

Laihon kitarat on RR customeita! ja niitä on kolme!! Ja maksaa nykypäivänä noin 3400€ ehkä hivenen yli.. on erittäin varmaa tietoa! :cool: Tiedän koska tunnen musamaailman jätkikset henk. kohtasesti... että semmosta!:lol:
 
no niin toimikaa nyt joku jolla on se suosikki ja skanneri...minultahan mitään suosikkeja ei tietenkään löydy...
minulla on... yritin sitä suosikkia jo pe hakee... mut ei löytyny...
 
No nykyäänhän se mainostaa noita Jacksonin skittoja niin en usko et se paljo muilla soittelee. Ja kyl mä uskon et tollaset custom Jacksonit on niin pirun hyviä keppejä ettei se muita tarvikkaan..
 
I tarvi edes luulla että ne on hyviä. Ite voin sanoa ihan suoraan, että on ;)

Onhan se tietysti voinut aluksi Ibanezilla soittaa, soitinhan mäkin Epiphonella aluksi. Mutta mä vaan olen kuullut, että se Stone -kitara olis ollut Laihon eka kitara. Aika kovat panokset vaan pistänyt heti alkuun. Mitäs jos ei soitto oliskaan kauaa kinnostanut? :) Mutta tosiaan en tiedä onko se totta.
 
Kaverilla on se Suosikki, aika hienot kitarat on! Laiholle FtR -kitara ja Kuoppalalle Hatebreeder ´-kitara, kuten aiemmin mainittu..