Livekuvia: WCH, Sentenced, Rotten Sound, Mortiis, Impaled Nazarene, Thunderstone jne

sammet_header.jpg
 
Originally posted by NorthernComfort
Miten niin tasa-arvoon?? Täällä puhutaan muutenkin ihan tarpeeks naisista.. Lisää vaan noita miesten kuvia :) :) :)

Tasotin mies- ja naiskuvien syvää rotkoa ;) Siinä sulle tasa-arvoa :)

Niin ja lauluäänestä...ei se häävi ole, mutta enhän minä siitä äänestä välittäkkään :D
 
NC.. kuvaa minä en pistä varmasti.. minä oon ruma ja tyhmän näkönen. ja mun nenä paljo Nummissa ku en huomannu et aurinko perkele paistaa.. sitä se alakohooli teettää :D

vaikken mä sitä juokkaan :lol:

69:n jätkät on homoja ja ne näyttää homoilta.. vittu kävin vilkaseen niiden keikkaa Nummissa ja menin sit kaljatelttaan kaverin kans.. :D heh.. vaikka ollaan molemmat alle 18 :lol:

tuli sinnekkin laitettua niin paljo rahaa etten edes muista paljoko.. :lol:

Ja sillä kuusysin laulajalla oli pitkä nahkatakki perkele päällä vaikka oli aivan VITUN KUUMA!! mut pitää kato olli göthig.. muuten ei saa persettä. ja se rumpali on ensinnäkin paska soittamaan, ja toiseksi se on sellanen showpelle joka haluaa vaan esitellä et miten kovaa se muka lyö kun se tietää ettei kukaan (paitsi me oikeat metallimiehet) älyä et se on paska..