Maailman turhin musiikki

Haista sinä vittu ja mee suree sitä nu-metallin olemasoloo jonnekki muualle vitun vammanen.
Mulle on ainaki yks hailee haluuks jotku spedet soittaa musiikkia joka on mun mielest paskaa,
mut ne tykkää siitä tai haluu saada sillä rahaa... Aina näitä vitun urpoja ulisemassa...
Go fuck yourself and die, vai miten sulle pitäis sanoo...

Anteeksi kun vähän ilkeesti avauduin, mutta niin se menee :D Oma on vikas.
 
musta trance ja sellanen jumputus musa on vähän turhaa..
aluks olin kans tota helvetin räppii vastaan, mutt ku jokanen frendeist kuuntelee sitä niin pakostakin tottuu.. vaik ei haluis
en nt mitenkään meinaa että kuuntelisin räppii tai vastaavaa .. mutt en enää ala heittelee tuolei ( kuten kerran tapahtu kouluss... palo vaan hermot) et.c sen takii ett ne jossain esim autoss soittaa räppii hevin sijast.. ei vaan jaksa
 
No johan on aihe... :lol:
Jokainen saa kuunnella mitä haluaa, kunhan ei mulle tuu sitä tyrkyttään.
Mä osaan sulkea korvani huonolta musiikilta jos haluan.
 
:bah: On se vittu kumma kun mihin tahansa menee niin tänään tulee vastaan pelkkiä inisijöitä. Äh. Kuka viitsii tuhlata aikaansa valittamalla jostain noin turhasta? :rolleyes:
 
Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut musiikkimaku-väittelyt. Sellanen alkaa vaan vituttaa
 
newbie-logo.gif
 
Newibie goes internet. Aivan!
Mut eiköhän tällästen topikkien avulla huomaa minkälaisia ihmisten ideolodiat oo. Esim. Tuskasta saa tän threadin tekijän lisäks aika idiootin kuvan (kuten varmaan myös minusta :D ). Muut kyl vaikuttaa ihan järkeviltä.
 
Tän threadin tekijästä (newbie goes internetin) lisäksi oo saanu muuta kuvaa ku että on wannabe-hevari.. just tollanen joka sit haukkuu muuta musiikkia. Eikös se ole ihan vitun sama mitä muut kuuntelee?!
 
^ Niinpä.


edit: Onko muuten sattumaa vai mistä johtuu, että ChildrenOfTheDamned:llä ja WildChild89:llä on sama syntymäpäivä, joskin toisen syntymävuotena lukee -88 ja toisen -89? Hmmmmmm......