Mikä tekee Hatebreederistä niin hyvän???

BurningAngel

Itsemurhakanditaatti
Nov 26, 2001
1,930
1
38
38
Teksas
mikä ihme tekee hatebreederistä niin hyvän et sen jaksaa kuunnella aina uudestaa ja uudestaa... joskus sen kuuntelee päivässä kymmenki kertaa... melkei joka päivä kuuntelen sen...mun miälestä bodomin ehdottomasti paras levy... jos vituttaa tai menee muuten vaa huanosti nii kuuntelee hatebreederin läpi nii on parempi olo...
vaik ei heti uskois... aivan sairaan hyvä levy...
tää on tiätty vaa mun miälipide...
ottakaa kantaa...
 
No juttuhan on mun mielestä niin, että toi Hatebreeder on aivan vitun hyvä levy, etkä oo ainut joka on joskus kuunnellu sitä päivittäin.

Mutta samalla voi sanoa että Something Wild on tehny vielä paremmat, ku se oli suunnilleen kuukauden CD-soittimessa putkeen ja kuuntelin sitä joka päivä... ja myös linja-autossa se oli lähes aina mukana.

En todellakaan väitä että SW olisi parempi kuin Hatebreeder, koska eroa näiden kahden levyn välille en ainakaan minä saa paremmuudessa MITÄÄN eroa. FTR on melkein samaa tasoa ku noi kaks aiempaa, mutta jää minusta pikkasen huonommaksi.
 
onha toi sw kans aivan sairaan kova... mut tykkään hatebreederistä enemmä... ja ftr on tosiaan ehkä vähä jääny jälkee noista kahesta...(*anteeks)...
Mut keksin just syyn noiden kaikkien levyjen hyvään tasoon...
sehä on tiätysti Children Of Bodom...


:loco: :D :loco: :D :loco:
 
Onhan tuo Hatebreeder tasalaatuisin Bodom kiekko. Mutta, siltikin meikäläisen levysoittimessa on Bodom-levyistä eniten viihtynyt tuo mainiotakin mainiompi debyyttialbumi... Jaa miksikö? Noh, kuten nimi sanoo.. Siinä on jotakin villiä. :p
 
Mulla on kyllä soinut paljo enemmän Something Wild, kuin Hatebreeder tai edes FTR, ja syy on kai se että mulle Something Wild:n biisit kolahtaa paremmin kuin Hatebreeder & FTR, vaikka eihän nekään huonoja levyjä ole...

SW on soinut tasasin välein siitä asti, ku ostin sen. Hatebreeder ja FTR on kyllä jääny selvästikin vähemmälle kuuntelulle.