Missä olet 10 vuoden päästä?

Toivottavasti matojen ruokana, ei tarttis muuta ku loikoilla. Mutta luultavasti elän jossain murjussa Espoossa ja ruinaan kotoa rahaa viinaan.. Vituttaa vähän.. Kirjotukset painaa päälle.
 
jollen mie ole lukittuna jonnekkin pöpilään, niin toivottavasti haudassa. :\
tulevaisuus vaikuttaa niin pirun synkältä...
 
H4luuN 0ll4 h4uD4554 kUn P1kk453n M4s3n7a4 4nG57 v11L!!111111 ;<<<<<< :'((((((((((((((( :yell: Ä171 31 4nn4 mu773 m45511!!!!1111 :yell: :hotjump: o_O :loco: :yuk: :erk: :ill: :saint: :( :guh: :mad: :zzz: :puke: :bah:
M4 ju0n j4 asUn N33ger31773n Lyön44444!!!!1111
Cheesus ja Red Light:ille.

Itse en tiedä.
Ajattelin mennä lukioon, mutta haaveksi taitaa jäädä ellen tulevaa 9luokalla aio saada 10 arvosanoja.
Ammattikouluun varmaankin ja siitä mahdollisimman hyvään paikkaan.
Siitä en tiedä minne menen tai joudun mennä.
Töitä tekemään siinä vaiheessa kun onsen aika ja silloin on varmaankin nainen (ehkä naimisissa).

Edit: Anteeksi.
 
cheesus said:
jollen mie ole lukittuna jonnekkin pöpilään, niin toivottavasti haudassa. :\
tulevaisuus vaikuttaa niin pirun synkältä...
Kuis? o_O

Nojoo, siinä vaiheessa oon 24, eliks, varmaan töissä touhuilen. Eihän siinä sit mitään kummempia varmaan taida olla.
 
ai kui?
no... nyt yritän päättää kirjotanko jonkun sydäntäriipaisevan spektaakkelin paskasta maailmastani, vai keksinkö jotain lyhyttä ja ytimekästä ympäripyöreetä vastausta...

hommat vaan kusee, enkä ilmeisesti osaa korjata niitä. (en tiedä enkö osaa, vai enkö halua, vai enkö pysty, vai eikö minua kiinnosta tarpeeksi...)

nyt taas horisen jotain ihan kummaa.
 
<ärsytys>No, ei voi muuta sanoa ku että aika hauskaa vaan tollanen "voi, tapan itteni." sitte ku joku kysyy nii "ei, en voi kertoa sitä, son liika traakista.. niinno, se alko siitä että tyttöystävä jätti ku oltii yhessä kolme viikkoa, sitte mä viiltelin itteeni, tietenni ranteen väärältä puolelta että tulee coolit naarmut enkä vahingossa tapa itteeni. vahingoittamalla itteeni saan tuskan loppumaan. sitte vedin burana 200 ja join ykkösoluen ja sekoilin, tappelin ja nain kaikkea mikä liikkuu.." blaa blaa.. kuullu tuota ihan tarpeeksi. Jos haluaa että joutuu hautaan nuorena ni vittu tapa ittes. big deal.
</ärsytys>
 
Decadetroll said:
<ärsytys>No, ei voi muuta sanoa ku että aika hauskaa vaan tollanen "voi, tapan itteni." sitte ku joku kysyy nii "ei, en voi kertoa sitä, son liika traakista.. niinno, se alko siitä että tyttöystävä jätti ku oltii yhessä kolme viikkoa, sitte mä viiltelin itteeni, tietenni ranteen väärältä puolelta että tulee coolit naarmut enkä vahingossa tapa itteeni. vahingoittamalla itteeni saan tuskan loppumaan. sitte vedin burana 200 ja join ykkösoluen ja sekoilin, tappelin ja nain kaikkea mikä liikkuu.." blaa blaa.. kuullu tuota ihan tarpeeksi. Jos haluaa että joutuu hautaan nuorena ni vittu tapa ittes. big deal.
</ärsytys>

No joo, oon aika herkällä päällä tällä hetkellä, mutta mun mielestä tuollasessa ei todellakaan ole mitään hauskaa...
Rakas siskoni teki itsemurhan vajaat kaksi viikkoa sitten 31-vuotiaana, joten aiheeseen liittyvä "huumori" ei todellakaan iske. Kuka tahansa ajatteleekin tekevänsä jotain noin hirveää, ei todellakaan tajua, kuinka se vaikuttaa muihin.

Mutta itse aiheeseen; 10 vuoden päästä olen edelleen naimisissa rakkaan mieheni kanssa, 14-vuotiaan tytön äiti, töissä samassa paikassa kun tälläkin hetkellä ja toivottavasti asumme uudessa kodissa.
 
Decadetroll said:
Anteeksi, Janina.. en mä itekkään ole tosiaan minkään itsemurhahomman kannalla, ei sillä. ärsyttää vaan suunnattomasti tällänen netissä vinkuminen.. otan osaa..

Noniinno... En mä sulle mitenkään suuttunut, tarkotinpahan vaan just tota teinien uhoamista ja valitusta kuinka elämä on rankkaa ja vaikeeta :Smug: Elämä on tasan niin vaikeeta, kun mitä siitä tekee. Ei kukaan voi olettaa selviävänsä koko elämänsä ilman vaikeuksia, mutta ne on tarkotettu voitettaviks ja jokaisesta sellasesta pitäis yrittää oppia jotain.
Jos mä antaisin periks joka ongelmalle, olisin todennäköisesti eronnut, yksinhuoltajaäiti joka tuskailisi uhmaikäisen lapsen kanssa ja kiskois masennuslääkkeitä enemmän kun tarpeeks. Asiotten onnistumiseksi pitää vähän taistella ja venyä myös omissa mielipiteissään, kukaan meistä ei ole aina oikeassa.

Ja vielä lopuksi, itsemurha on itsekkäin teko mitä voi ajatella. Monet teinit ajattelevat että "sittenpähän vasta huomaavat kun olen kuollut...". Mutta kuinka moni heistä ajattelee, kuinka lopullista kuolema todella on? Itse tiedän, etten olisi mitenkään voinut siskoani auttaa, mutta silti tunnen syyllisyyttä ja jopa vihaa itesäni kohtaan. Ei tällaista voi ymmärtää edes silloin kun se sattuu kohdalle
 
jaa, vai netissä valittamista....
kiitti. ei kyllä ollut tarkoitukseni.
hetkellinen mielenhäiriö. pyydän anteeksi ''teiniangstaamistani'' .
 
Jos hengissä ollaan vielä kymmenen vuoden päästä niin siinähän on parikin mahdollista vaihtoehtoa, että missä olen:

1. Ojassa makaamassa sammuneena/jurrissa/darrassa tai muuten vaan jossain dokaamassa.

2. Asustelen jossain ihan mukavasti ja elämä luistaa. Löytyy täydellinen vaimo ja silleen.

En pistäisi pahakseni, jos toi toka vaihtoehto toteutuisi:cool: