Mitä kovereita soittelet bändis kanssa?

Hepatiitti

Albiino
Jan 3, 2002
428
0
16
38
Tampere, Finland
kotiteollisuus.cjb.net
Ollaan meiän orkesterin kanssa veivattu samoja kovereita aika pitkään ja ollaan koetettu miettiä jotain uusia hyviä kipaleita operoitaviksi. Mitäs te bändissä soittavat soittelette? Meillä repertuaarin parhaat palat on ehkä Kotiteollisuus-biisit, pari Mansonin "mättö"-kipaletta, Metallican Bell tolls, Seek&Destroy jne. , Sabbath-väänöt, Sepulturan Refuse/Resist ja tietenkin Impaled nazarenen Blood is thicker than water... Mutta noita on tosiaan soitettu aika kauan jo ja ilolla/hämmästyksellä/tuskalla kuulisin mitä itse kukin renkkaatte...
 
Mä en bändissä soita, mut kaveri oli menny ilmottautuu johku bändikatselmukseen..pyys sitte sinne soittaa ;) eli me ei mennä sinne todellakaan voitto aikeissa :p biisit on myös sen mukaset, kuten esim. Kiss - Detroit Rock City, Ozzy Bark At The Moon ja Crazy Train :p mut saas nähä..ehdotelkaa jotain "hittejä" mitä voitais soittaa :p puuttus viel 3 biisii eikä nuokaa oo varmoja ;) voipi olla ettei meiän "bändissä" oo kukaan selvinpäin ku soitetaan..jos soitetaan :p mutta sanokaa niitä biisejä :p
 
Sillon kun meiän ns. bändi toimi, niin soitettii esim. Sentencedin Noose biisiä... Ja sit kaikkia yksinkertasia rock biisejä, kotimaisia ja ulkolaisia....
Yks hyvä ja helppo biisi, Nyrkillä Tapettava Huora, soittakaa se :D
 
Shot In The Dark ja Paranoid :D Älkää vaan soittako Paranoidia ;) hahha.....

hmm.. mikähä ois hyvä... öö.... Soittakaa Rauli "badding" Somerjoen biisejä :D

tai sit jonkun tv-ohjelman tunnarista kunnon heviörinä versio ;)
 
Yks sellanen biisi mitä joskus väännetään huvikseen tai lämmittelyksi on Mayhemin Deathcrush. Ja sit on paljo biisejä mitä ei olla opeteltu kokonaan mutta nekin vois opetella ihan kunnolla.. Esim. Covenantin Chariots of Thunder, Slayerin Dead Skin Mask ja jotain sellasta..

Ollaan suunniteltu et opeteltais ehkä Satyriconin Mother North ja Emperorin I Am The Black Wizards.. ja on niitä aika paljo muitakin mut pitää kattoa vihtiikö opetella...
 
Mä en soita bändissä, mutta välillä käyn frendien soittokämpällä "aukomassa päätä mikkiin". Tosin niiltä kärähti pari viikkoo sitte PA-laitteet.. =( :lol: Mutta siis, ne soittaa yleensä:

- vanhempaa Metallicaa
- Deadnight Warrior
- Silent Night, Bodom Night
- Downfall
- jotaki Stratovariusta ( Father Time, No Turning Back ainaki)
- joskus Mötley Crüeta, Hanoi Rocksia yms.

Siinä niitä yleisimpiä..
 
Originally posted by Extendar
Mä en soita bändissä, mutta välillä käyn frendien soittokämpällä "aukomassa päätä mikkiin". Tosin niiltä kärähti pari viikkoo sitte PA-laitteet.. =( :lol: Mutta siis, ne soittaa yleensä:

- vanhempaa Metallicaa
- Deadnight Warrior
- Silent Night, Bodom Night
- Downfall
- jotaki Stratovariusta ( Father Time, No Turning Back ainaki)
- joskus Mötley Crüeta, Hanoi Rocksia yms.

Siinä niitä yleisimpiä..

Mikä on kyseisen bändin nimi?
 
No, ei sillä bändillä oikeestaan oo nimee.. On ne muutamia nimiä keksiny mutta ei ne osaa päättää minkä ottaisivat. Ja muutenki ne on vähän hidastoimisia. Bändi perustettu muistaakseni vuonna -98 tai -99 ja vasta nyt on alkaneet ihan tosissaan tekemään jotai demon tapasta.. Siitä lisää sitte jos ne saa sen valmiiks..
 
Nyt vanhoilla päivillä (täytin 20 tammikuussa) olen ajatellut hieman opetella soittamaan bassoa, kun minulla jo tämä basistien perusominaisuus löytyy, eli olen täysi kusipääidiootti. :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Myö ollaan veivattu kaikenlaista. Pääasiassa kumminkin heviä.

Tällä hetkellä soittolistalla on Hate me ja Evil that men do. Seuraavana varmaan Hallowed be thy name kunnon metalliversiona.
 
Näitä biisejä olen bändini kanssa keikoilla heittänyt:
Metallica - Enter Sandman
Metallica - Sad But True
Metallica - Seek And Destroy
Metallica - Master Of Puppets
Black Sabbath - Iron Man
ja sitten ollaan heitetty se Nirvanan hittibiisi. Mikä sen nimi nyt olikaan.

Ja treeneissä ollaan heitetty lisäksi:
Iron Maiden - Trooper
Black Sabbath - Paronoid ja tietenkin omia biisejä.