Mitä vikoja löytyy Bodomista?

Mun mielestä Bodomin yhdelläkään levyllä ei sinänsä ole mitään merkittävää vikaa. SW:llä on mielestäni huonoimmat biisit ja soundit mutta hei,jostainhan kaikki bändit aloittavat ja aina mennään parempaan suuntaan. Hatebreeder säilyy kyllä kestoykkösenä,vaikka myöskin FTR:iä tulee kuunneltua. Mielestäni kyseisen levyn vika on vain sama kuin 69 Eyesin uudella. Parhaat,heti iskevät raidat tarjoillaan alta pois alussa ja sitten lopussa on näitä täyteraitoja. FTR:llä pahin on mielestäni Northern Comfort. En tiedä mikä on mutta se riffi ja koko biisin luonne ärsyttää. Mutta ei COBllä ole yhtä ainoaa täysin paskaa levyä,kaikilla on omat hetkensä. Tykkään ainakin Lake Bodom,Deadnight Warrior ja Red light in my eyes I:stä paljonkin.

Villain aika hyvin puhui minun puolestani. Eli koskettimet taustalle, ei niitten pimputusta helevetti kestä ihminen kuunnella. FTR on niin tasapaksu ja tylsä tapaus että tekee pahaa, yksikään kappale ei erotu edukseen. Something Wild on edelleen minun sydäntäni lähinnä, se kuulostaa jotenkin aidoimmalta. Tosin hatebreederin kuuntelu on jäänyt vähemmälle kun en omista kuin paskan kasettikopion.

Laihon laulua moni on valittanut, minusta se on tasoa "menettelee". Tulee sitä huonompiakin kuunneltua.

Tossa laulun suhteen mä oon täsmälleen samaa mieltä Anarkistin kanssa. Jos sävellyksistä puhutaan, niin ehkä parhain on Hatebreeder. Ja sanoituksiltaan paras on Follow The Reaper, se olis kyllä muutenkin aika hyvä, mutta musta tuntuu että se menee vähän itsensä toistoksi koko homma. Että en mä tiedä kauanko mä jaksan Bodomia kuunnella, jos se niin ykstoikkoseks käy. Kyllä jotain uutta pitäis välillä keksiä...

Avasinpa sitten tämänkin threadin, vaikka kauan sinnittelin, että en halua kattoo tällasta threadia. Nyt kun kerran melkein kaikki haukku SW:n soundit lyttyyn, nin ajattelin muistuttaa:

SW OLI ALUNPERIN OMAKUSTANNELEVY!

Ei siis ihme jos soundeissa vähän mättää.

No yks hailee. Ei noita jaksa kukaan lukee kerralla, että kuka on mitäkin mieltä albumeista. Mutta nyt on ainaki mainittu että SW on omakustanne.

Kyllä kyllä joo, mutta täällä onkin ankara kritiikki! :lol:
Mä en kyllä koskaan haukkuis COB:n yhtäkään tähän astista levyä lyttyyn, kyllä ne sen verran taitavia poikia ovat. :)