Mites lankkulaiset viettää vapun?

Originally posted by ThePKH
Pirtua SAATANA!

Ku oiski, perkele. Nyt vituttaa niin helvetisti, että pitäs saada älli pois mahdollisimman äkkiä, vittu. No, onneksi juomista kuitenkin riittää sen verran, että vois olla vaikka kaks viikkoa kännissä aamusta iltaan, jos ei olis noita muita velvoitteita.
 
Se on vappu nyt, eikä ole vieläkään kovin tarkkaa suunnitelmaa siitä että mitä tehdä. Jos keli pysyy noin hyvänä kuin se nyt aamulla on ollut, niin lähdetään varmaan juomaan haalarit päällä pussikaljaa. Humalan puolelle kai se tästä vielä kääntyy....
 
Originally posted by Voice of God
...haalarit päällä...

:lol: Miten joku viihtii tukkia semmoset niskaansa? Minä en ole niitä saatanan haalareita hommannut enkä hommaa, ne näyttävät todella typeriltä.
No, kuitenkin, pitäkäähän hauskaa, meikkis alotti jo kiljun kittaamisen, oloki parani heti huomattavasti.
 
Plörb!jooh..kiljua, kaljaa, teinidrinkkejä ihan mis on vaa alkoa jotta mä saan noi kaks viimestäki aivosoluu hukutettuu. mut toisaalta ne tuskin saadaa tuhottuu teinidrinkeil..:p ääh ku ois pirtuu..
 
Kyllähän haalarit tyhmältä näyttää, mutta ota huomioon että kun ympärillä on sata samanlaista, niin ei siinä paljon viiti omasta ulkonäöstään valittaa. :)

VoG, joka toivoo tulevansa humalaankin tämän illan aikana, mutta kunnon UM-addiktina tuli kaverin koneelta kirjottelemaan.... (juotu on reilusti, mutta alko huijasi kun ei nouse päähän)
 
Originally posted by Voice of God
Kyllähän haalarit tyhmältä näyttää, mutta ota huomioon että kun ympärillä on sata samanlaista, niin ei siinä paljon viiti omasta ulkonäöstään valittaa. :)

Mitä vitun väliä sillä on vaikka ois tuhat yhtä typerästi pukeutunutta ympärillä, jos pukeutuu idioottimaisesti, niin näyttää idiootilta.
Torgoth, joka on jo päissään kuin käki.
 
viet(i)n vapun juomalla aivan käsittämättömän paljon.
sain sitten äsken kuulla kamulta et olin kussu päiväkodin ikkunaan ja rikkonu jonkun suojatie-merkin...
 
Vedin kaverin kans kiljua kämpillä puoli kahteentoista, sitten käppäilimme kaupungille, käppäilimme, koska emme löytäneet taksin numeroa mistään. Käytiin parissa baarissa, joista jälkimmäiseen kaveri nukahti. Portsari tuli loppuillasta heittämään kaveria pihalle, potkin kossin ylös ja lähdettiin menemään. Oli tarkoitus mennä kaverin kämpille, koska se asuu lähempänä baareja, mutta meikkis jäi suustaan kiinni ja kaveri ehti häipyä. Käppäilin sitte kämpille, heräsin reilu pari tuntia sitten ja kävin ostamassa lonkeroa ja sipsejä. Nyt alkaa taas oleen hyvässä kondiksessa. 'Juhlinta' jatkuu...
 
Hmm...ennen kymmentä tänä aamuna selvisin kotio, piti kipittää karkuun ennen kuin outo henkilö viereltäni herää..
Eilen joskus iltapäivästä mentiin kavereiden kanssa kaupungille pörräämään juomat mukana. Siellä oli vain humalaisia teinejä, alkoi vituttamaan ja ängettiin yhden kaverin luokse. Siellä ei kuitenkaan kauaa viihdytty vaan lähdettiin juoksemaan paikasta toiseen ja tapailemaan ihmisiä. Siinä meni sitten koko ilta, ja osittain yökin, ja juotavaa meni enemmän mitä piti...En murjonut nenääni, en oksentanut sisälmyksiäni pellolle enkä kontannut ojassa. Ihan kivaa oli, ja vappu jatkuu, jostain syystä laukustani löytyi yksi siideri...:)
 
nooh... aloittelin siinä kolmen aikaan mäkin alakerrassa kun teekkarit tarjos kaljaa ja laulo mulle "viimenen päivä taivaan..."
vittu mä nauroin... sitte ne koitti myydä mulle tamppia mut en ostanu ja ne lähti... sitten tuli juotua erinäisiä määriä viinaa... (kossua, pirtua, pirtua ja lonkeroo, pelkkää lonkeroo... jnejnejne...) ja isi haki yöllä kotiin kun olin jo selvä...=) on niitä huonompiakin vappuja ollut...